Ik heb zojuist mijn oude AGP video kaart (ASUS V7100 PRO NVIDIA) vervangen door een nieuwere PCI video kaart van het type Club3d Radeon 128Mb PCI videokaart, echter bij het opstarten klinken meerdere piepjes en zie ik aan de D-Bracket indicatie dat het onderste rode ledje rood blijft (indicatie: testing RTC). Ik krijg ook geen beeld op mijn monitor.
Vervolgens heb ik in de BIOS onder het kopje PNP/PCI ingesteld dat 'Primary Graphics Adapter'' PCI is (ik heb hier alleen de keuze tussen PCI en AGP). Echter dit hielp helaas niets, ik kreeg wederom dezelfde foutmeldingen zoals hierboven vermeld. Het betreft hier een K7T266 Pro2 KT266 moederbord
Plaats ik alles weer terug in de oude configuatie, dus met mijn oude videokaart, dan werkt het weer wel.
Ik weet nu niet wat te doen en hoop op jullie hulp.
Vervolgens heb ik in de BIOS onder het kopje PNP/PCI ingesteld dat 'Primary Graphics Adapter'' PCI is (ik heb hier alleen de keuze tussen PCI en AGP). Echter dit hielp helaas niets, ik kreeg wederom dezelfde foutmeldingen zoals hierboven vermeld. Het betreft hier een K7T266 Pro2 KT266 moederbord
Plaats ik alles weer terug in de oude configuatie, dus met mijn oude videokaart, dan werkt het weer wel.
Ik weet nu niet wat te doen en hoop op jullie hulp.