ik heb al een tijdje deze setup : Amd Athlon 4000+
Msi K8n Neo 4 -F S939
BBA X800XT 256 Mb
300 Watt Aopen
1Gb Corsair cl 2.0
120 Gb Sata Maxtor
Dvd / CD combodrive
Creative X-Fi Extreme music
Nu is mijn probleem een beetje raar : sinds eergister heb ik 4 pixeltjes op mn TFT scherm die
blauw / zwart zijn en niet bewegen of verkleuren
eerst dacht ik dat het scherm niet 100% was maar na een aantal testjes op een andere pc bleek toch dat het scherm het niet was
alhoewel op het 2e systeem heeft ie 1 pixel die helemaal rood is en niet blauw / zwart
In mn eigen systeem heb ik de videokaart vervangen voor een x800VE die nog ergens rondslingerd
daarmee had ie helemaal niks
Zou het kunnen zijn dat mijn beeldscherm niet kan samenwerken met een aantal kaarten ??
Specs 2e systeem : Amd Athlon 3800
: X1800XT 512 Mb
: DFI LANPARTY NF4 Ultra S939
: 2 Gb Geil Ultra-X pc 4400
:Creative X-Fi fidelity
: 2x 500 Gb Hitatchi
: Alphacool waterkoel setje
: 500 Watt BlueStorm
Mischien is deze topic een beetje faag maar ik heb nu al circa 30 uur geen slaap gehad en heb niks te doen dus start ik het topic nu maar
Mvg
Msi K8n Neo 4 -F S939
BBA X800XT 256 Mb
300 Watt Aopen
1Gb Corsair cl 2.0
120 Gb Sata Maxtor
Dvd / CD combodrive
Creative X-Fi Extreme music
Nu is mijn probleem een beetje raar : sinds eergister heb ik 4 pixeltjes op mn TFT scherm die
blauw / zwart zijn en niet bewegen of verkleuren
eerst dacht ik dat het scherm niet 100% was maar na een aantal testjes op een andere pc bleek toch dat het scherm het niet was
alhoewel op het 2e systeem heeft ie 1 pixel die helemaal rood is en niet blauw / zwart
In mn eigen systeem heb ik de videokaart vervangen voor een x800VE die nog ergens rondslingerd
daarmee had ie helemaal niks
Zou het kunnen zijn dat mijn beeldscherm niet kan samenwerken met een aantal kaarten ??
Specs 2e systeem : Amd Athlon 3800
: X1800XT 512 Mb
: DFI LANPARTY NF4 Ultra S939
: 2 Gb Geil Ultra-X pc 4400
:Creative X-Fi fidelity
: 2x 500 Gb Hitatchi
: Alphacool waterkoel setje
: 500 Watt BlueStorm
Mischien is deze topic een beetje faag maar ik heb nu al circa 30 uur geen slaap gehad en heb niks te doen dus start ik het topic nu maar
Mvg