Hallo medetweakers/prutsgenoten
Ik zit met de volgende vraag: Ik wil graag een appje maken om wat gegevens bij te houden tussen 2 pc's in mijn homenetwerkje, en ook via dat progje wat berichtjes te kunnen verzenden. Maar ik heb nog geen echte kaas gegeten over het netwerk gebeuren. Ik heb wel wat dingen opgezocht, en gezien dat .NET geen winsock enz. gebruikt, maar een ,NET libje heeft voor dit soort dingen.
Maar dan blijf ik bij de volgende vraag over:
Wat is meer geschikt? vb.net of c#.net? (en als het maar geen jaar gaat duren
)
(ik heb wel wat meer ervaring met vb.net, maar c# zou geen problems moeten opleveren)
Graag jullie avdies ff laten luiden,
Thnx
Ik zit met de volgende vraag: Ik wil graag een appje maken om wat gegevens bij te houden tussen 2 pc's in mijn homenetwerkje, en ook via dat progje wat berichtjes te kunnen verzenden. Maar ik heb nog geen echte kaas gegeten over het netwerk gebeuren. Ik heb wel wat dingen opgezocht, en gezien dat .NET geen winsock enz. gebruikt, maar een ,NET libje heeft voor dit soort dingen.
Maar dan blijf ik bij de volgende vraag over:
Wat is meer geschikt? vb.net of c#.net? (en als het maar geen jaar gaat duren
(ik heb wel wat meer ervaring met vb.net, maar c# zou geen problems moeten opleveren)
Graag jullie avdies ff laten luiden,
Thnx
[ Voor 3% gewijzigd door Aloys op 26-09-2006 22:29 . Reden: (en als het maar geen jaar gaat duren :9 ) ]