[thunderbird] mailboxen en instellingen weg

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey,

Net gebeurt me ineens wat raars.. Ik check nog even of ik mail heb, sluit thunderbird af, bedenk me dat ik nog wat anders wilde checken, start thunderbird weer op. En ineens zijn al mn mailboxen en instellingen weg. :/

Voor de zekerheid ff opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Als ik in m'n profiles-dir kijk, staan mn mailboxen en pop-account-mapjes er nog wel in, maar met geen mogelijkheid laadt die deze meer.

Ik heb net via de profile-manager geprobeerd een nieuw profile aan te maken en daar mn oude bestanden overheen te kopieren, maar ook dan gebeurt er niks. :(

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, t lijkt inmiddels al gefixt. Ik zag dat er een prefs-1.js file in mn .default map stond die veel groter was dan de prefs.fs. Het lijkt alsof deze dus corrupt geworden was. Achteraf gezien had ik die dus misschien wel kunnen renamen, maar aangezien ik al met mn profiles aan het schuiven geweest was moest ik nog even een nieuw profiel aanmaken, bestaande profiel erovereen kopieren. prefs-1.js hernoemd naar prefs.fs, geopend en de verwijzingen naar het oude profiel gewijzigd in de nieuwe naam.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Voor de search evengoed nog een move naar Officesuites en -software. :)

Signature