Met interesse heb ik de bestbuy guide van 2005 gelezen. Op dit moment ben ik voor iemand op zoek naar een goede " de beste" notebook. Ik zoek me rot maar kan niet goed bepalen welk merk en type nu het beste past bij de volgende eisen:
Draagbaarheid: Notebook wordt veel onderweg gebruikt
Stevigheid: het notebook moet wel tegen een stootje kunnen. Niet dat er mee gesmeten wordt maar er wordt wel gewerkt op lokatie, en er wordt veel mee gereisd
Connectivity: Moet goede mogelijkheden hebben om wireless te communiceren
Grafisch: Er hoeft geen gaming capaciteit op te zitten maar hij moet wel geschikt zijn voor fotobewerking en als het even kan videobewerking.
Ik heb zelf de volgende merken bekeken:
Levono
HP
Sony
Ik vind het moeilijk een goede keuze tussen merk en type te maken. Als iemand mij kan adviseren met merk en type dan ben ik hem,haar zeer erkentelijk.
Draagbaarheid: Notebook wordt veel onderweg gebruikt
Stevigheid: het notebook moet wel tegen een stootje kunnen. Niet dat er mee gesmeten wordt maar er wordt wel gewerkt op lokatie, en er wordt veel mee gereisd
Connectivity: Moet goede mogelijkheden hebben om wireless te communiceren
Grafisch: Er hoeft geen gaming capaciteit op te zitten maar hij moet wel geschikt zijn voor fotobewerking en als het even kan videobewerking.
Ik heb zelf de volgende merken bekeken:
Levono
HP
Sony
Ik vind het moeilijk een goede keuze tussen merk en type te maken. Als iemand mij kan adviseren met merk en type dan ben ik hem,haar zeer erkentelijk.