Fifa 07 stottert

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:06
Bij mij stotteren de herhalingen, de spelhervattingen (ingooi, keeper uitschieten, vrije trappen, rooie kaarten) alles wat dichtbij inzoomt enorm. Ook wanneer de spelers bij begin wedstrijd uit kleedkamer komen hapert het als een gek, zeg maar 1 frame per sec. Zodra het beeld naar het gewone spel beeld gaat zeg maar werkt alles super vloeiend. (fifa 07)

Ik heb dit probleem al op rage3d forum gespot maar ook mensen met een nvidia kaart hebben er last van. Mijn drivers zijn net geupdate (oudere versie had het ook). Vooralsnog geen oplossing.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Specs? Al opnieuw geinstalleerd? Wat voor drivers heb je geupgrade? Spel gepatched?

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:06
Had dit ook bij de demo, ehm specs staan volgens mij in mjin signature.. Catalyst drivers geupdate, nog geen patches voor spel. Ehm, alle andere games lopen vloeiend. (Zwaardere games als je het mij vraagt)

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:58
Ja dat is normaal. De eerste demo had dit ook. Daarna is het gefixed in de 2de demo en nu zit die fout er weer in. Hoop dat ze snel een patch uitbrengen!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Warez = geen support. Zoals Bart1983 al aangeeft is het een bekend probleem en moet het gefixed worden vanuit EA zelf, dus wij kunnen je sowieso niet helpen als het al over de demo zou gaan ;)

Dit topic is gesloten.