Toon posts:

Call of Duty 2 Punkbuster Probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met Punkbuster. Ik heb een origineel spel. En heb het spel nu al 3x de-installed en ge-installed. Als de install klaar is zet ik meteen patch 1.3 erover. Als ik nu naar multiplayer options ga en PB op YES wil zetten, sluit COD2 af zonder een error te geven of wat.

Ik heb overal gezocht op verschillende fora en naar evenbalance.com gemailt ( no reply :S) maar geen oplossing. Eén site had een gelijksoortig probleem, maar die oplossingen hadden niet geholpen.

Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?
Ik wil graag zo snel mogelijk weer cod2 kunnen spelen met pb aan.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:58
Dit ligt bijna zeker aan Windows update KB917422. Gebruik je toevallig ook nog Kaspersky?

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 26-09-2006 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ik heb gister toevallig windows geupdate! enik heb kaspersky, kan je me vertellen hoe ik dit kan of moet oplossen?? Ik zal je eewig dankbaar zijn ;P

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoek eens op "KB917422" met de search. Daar zit je oplossing bij.

• Bart1983
  • Laatst online: 05:58
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:26:
Jah, ik heb gister toevallig windows geupdate! enik heb kaspersky, kan je me vertellen hoe ik dit kan of moet oplossen?? Ik zal je eewig dankbaar zijn ;P
Je moet gewoon ff in het configuratie scherm op software klikken en dan die patch uninstallen. Je kunt ook ff op forum.kaspersky.com kijken. Daar is het probleem ook al vaker voorbij gekomen maar ik weet niet of er nou wel of niet een goede oplossing is gekomen van Kaspersky.

[ Voor 20% gewijzigd door Bart1983 op 26-09-2006 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx guys, Ik heb dus in me softwarelijst gewoon die windows update K17422 verwijderd en ik kan nu weer PB op yes zetten!! Super!! Ik zou toch wel willen weten wat die update dan inhoud, waarom deze update ervoor zorgt dat die PB dan niet aan kan. Maar als jullie niet weten hoeft het niet en kan dit topis gesloten worden. Nogmaals bedankt

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook en na dat bestand te hebben verwijderd kan ik pb nog steeds niet aan zetten wie weet wat ik daar aan kan doen? of misschien heb ik die patch niet goed verwijderd, kan iemand mij vertellen hoe ik die patch dan kan verwijderen?
Pagina: 1