Toon posts:

[VB.NET] Getallenreeksprobleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
JEZUS CHRISTUS MENSEN, WORDT HIER ELK TOPIC GESLOTEN ZONDER DAT ER WORDT GELEZEN!!

HIER MIJN VRAAG! DIT IS GEEN SCRIPTREQUEST MAAR EEN ZOEKTOCHT NAAR DE NAAM VAN DE FUNCTIE ZODAT IK ZELF OP WEG KAN! (erg lastig googelen als je geen id hebt waarop je moet zoeken denk ik zo)

Beste medeGoT-ers ^^.

Ik heb een functie nodig die een bepaald getal uit een reeks kan selecteren.

Bijvoorbeeld:

Ik heb een TextBox waar de gebruiker zelf cijfers in kan voeren.

Als de gebruiker 5876 invult, dan wil ik het zo hebben dat ik met elk getal appart
kan doorrekenen. Dus bijvoorbeeld:

6 * 2 + 7 * 3 + 8 * 4 + 5 * 3 = 80

Dus ik moet iets hebben waarmee ik de getallen 1 voor 1 kan selecteren en gebruiken.
Ik heb op google en GoT gezeten maar niks gevonden wat er enigszins op lijkt.

Als iemand me kan vertellen waar ik naar op zoek moet (welke functie of i.d.) dan zou ik
al een heel stuk op weg zijn.

Alvast bedankt,

Greetz

Voor de moderator die het de vorige keer sloot: no offense, maar beter lezen kan geen kwaad.
Als ik de naam van de functie heb gebruik ik google wel. Al zou ik niet begrijpen waarom je geen
volledig antwoord zou mogen krijgen..zou GoT misschien ook nog eens een beetje nuttig worden op het programmeervlak.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
JEZUS MAN, ROEP ZO NIET. EN LEES.

https://fgheysels.github.io/

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:43:
Als iemand me kan vertellen waar ik naar op zoek moet (welke functie of i.d.) dan zou ik
al een heel stuk op weg zijn.

Alvast bedankt,

Voor de moderator die het de vorige keer sloot: no offense, maar beter lezen kan geen kwaad.
Als ik de naam van de functie heb gebruik ik google wel.
:?
Dus ik moet iets hebben waarmee ik de getallen 1 voor 1 kan selecteren en gebruiken.
Wat dan ? je zegt zelf 2x dat je een functie zoekt.
Ik zeg dat programmeren wel iets meer is dan gewoon op zoek gaan naar een functie. Een beetje moeite doen, en een beetje logisch nadenken mag ook wel.
zou GoT misschien ook nog eens een beetje nuttig worden op het programmeervlak.
:Z

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.