Toon posts:

SEO Penalty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas ben ik een van die mensen die het voor zichzelf heeft verneukt…
Ik heb een jaar geleden een van mijn eigen internetsites geoptimaliseerd doormiddel van ongeoorloofde technieken. En ja, dan ben je uiteindelijk het bokje. Geen van mijn pagina’s staat nog in de index van Google

Inmiddels heb ik alle rotzooi uit mijn site gesloopt en de site volledig opnieuw opgebouwd (xhtml / css), maar er moet meer gebeuren om weer geïndexeerd te worden in Google.

De informatie die ik tot nu toe heb kunnen vinden op het internet is zeer tegenstrijdig en heeft daardoor nog maar weinig opgeleverd.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en betrouwbare tips hebben..?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De informatie die ik tot nu toe heb kunnen vinden op het internet is zeer tegenstrijdig en heeft daardoor nog maar weinig opgeleverd.
Misschien handig om even te vermelden welke informatie tegenstrijdig was ;)

Overigens zou een resubmit voldoende moeten zijn en / of een emailtje richting Google. Was jij overigens een redelijk grote / bekende site? Ik zie nl. niet echt veel kleine sites verdwijnen uit de index vanwege penalty gedrag :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Meld je dan eens even aan op http://www.google.com/accounts voor de webmastertools. Hierin kun je behoorlijk veel zien, ook wat de fouten etc zijn. Waarschijnlijk kun je vervolgens wat doelgerichter actie onderenemen.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Wat jij moet doen is een "reinclusion request", zoek daar maar eens op. Zorg er dan wel voor dat alle ongeoorloofde technieken weg zijn.