Toon posts:

fullscreen miniaturen in map tonen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over het haperen van mijn pc bij het tonen van afbeeldingen in een map als miniaturen.

Ik heb net een nieuwe PC gekocht en een monitor van 1680 x 1050 pixels er op. Als ik nu de map "Mijn afbeeldingen" gemaximaliseerd bekijk met miniatuurweergave dan hapert de hele werking van mijn PC.

Weet iemand hoe dit kan? Kan mijn nieuwe computer dit niet aan? Niet genoeg geheugen op grafische kaart? (256Mb) Maak ik het venster kleiner kan ik gewoon langs alle afbeeldingen scrollen.

Ik heb deze computer:
http://h10010.www1.hp.com...25-12434940-77683357.html

Het ding valt mij een beetje af want op veel vlakken presteerd mijn 3 jaar oude P4 notebook nog beter....

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
alle drivers staan geinstalleerd?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik gok dat dit een probleem is met Windows... vandaar dat dit ook door gaat naar WOS

Move DOC ->WOS

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor alle drivers staan geinstalleerd... Nu ik mijn grafische kaart overklok met X-Setup is het probleem opgelost.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wel vreemd dat je 256mb videokaart overclocked moet worden om een paar icoontje normaal weer te geven. Mijn antieke GF2mx 32mb kaart heeft er geen probleem mee op 1600x1200. Ik zou ook er eerder op gokken dat het aan de videokaart drivers ligt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier eigenlijk over? :)
Pagina: 1