Ik geloof dat ik officieel nog een paar maanden moet wachten, maar nu ik moet gaan kiezen tussen m'n FP nick en GoT nick ben ik bang dat ik na het kiezen weer 18 maanden moet wachten voor ik een Nickchange kan aanvragen. Daarom vraag ik hierbij om het iets vroeger te doen zodat ik zowel op de Fp en op Got Jazzle als Nick kan krijgen.
Zou je dan een linkje kunnen geven naar je frontpageaccount? Ik zie namelijk zo 1-2-3 geen koppeling tussen het frontpageaccount 'BlackJack' en jouw naam op GoT. Daarnaast, ik zie geen reden om vanwege de merge af te wijken van de regel dat je een nickchange mag krijgen pas na 18 maanden. Als er na het echte mergen echt problemen ontstaan, lossen we die dan wel op. Niet nu al.
http://tweakers.net/gallery/124129Harm schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:34:
Zou je dan een linkje kunnen geven naar je frontpageaccount?
Eventueel is alleen FP nick veranderen ook goed, GoT komt later wel dan.
Ik heb je frontpagenaam aangepast. Als je bij het mergen aangeeft dat je een voorkeur hebt voor je frontpagenaam, dan weet je ook zo goed als zeker dat dat je naam gaat worden na de merge.
Bedankt!Harm schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:12:
Ik heb je frontpagenaam aangepast.
Je hebt me doorAls je bij het mergen aangeeft dat je een voorkeur hebt voor je frontpagenaam, dan weet je ook zo goed als zeker dat dat je naam gaat worden na de merge.
Ambitieus hoor, 'Binnenkort heet ik Jazzle'... Weet je wel hoe lang die merge al onderweg is 
Iig slotje wegens grote opruiming
Iig slotje wegens grote opruiming
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()