Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik doelde meer op deze site en dit model : http://www.siscomshop.eu/acer-aspire-3681-p-9731.htmlall_by_myself schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:57:
[...]
Ehhhh,.. 400 euro + 50 euro = 650 euro volgens jou ?
Het verschil is 250 euro, daarom wil ook iedereen deze laptop hebben..
De reactie van Onlinewarehouse op mijn 'onder rembours' aanvraag :
[...]
Toch maar even lopen drammen dat ik onder rembours geleverd wil krijgen. Vreemde is wel dat Onlinewarehouse niet aangeeft dat de laptop niet meer leverbaar is.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
ik heb het hele topic gelezen en hij schijnt echt iedereen te naaien tenzij ze echt actie ondernemen dan levert hij snel.
ik denk dat je naar je centen kan fluiten tenzij je aangifte doet, in dat topic post van www.internetoplichting.nl en er hard achter aan gaat.
http://www.internetoplich...?num=1138123196;start=all
veel sterkte getroffenen.
ps.
lees dat topic, veel informatie over de daders, hoe op te lossen etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Vincenz0 op 24-10-2006 11:35 ]
Coding 4 Fun!
Ben jij ook een gedupeerde dan?Vincenz0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:34:
Waneer gaan we even naar deze meneer online warehouse en hem een pak rammel verkopen?
ik heb het hele topic gelezen en hij schijnt echt iedereen te naaien tenzij ze echt actie ondernemen dan levert hij snel.
ik denk dat je naar je centen kan fluiten tenzij je aangifte doet, in dat topic post van www.internetoplichting.nl en er hard achter aan gaat.
http://www.internetoplich...?num=1138123196;start=all
veel sterkte getroffenen.
ps.
lees dat topic, veel informatie over de daders, hoe op te lossen etc.
Got a lotta living to do.
ik probeer de gedupeerden alleen te helpen
Coding 4 Fun!
Goh, en op pagina drie mijn reactie/waarschuwing onderuit halen?Sillycious schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:55:
Ik weet het.........ik ben er zelf ook ingetrapt. Zit ook met smart op mijn geld te wachten wat teruggestort zou worden omdat de laptops niet geleverd kunnen worden. Het zou woensdag de 18e al gestort zijn (324 euro) maar er stond vanmorgen nog steeds niets op. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, maar ik denk dat ik er vandaag of morgen even naar toe ga.
Exorcist schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:13:
Gasten, doe eens een google naar onlinewarehouse.nl , en zie al vele links naar oplichting, Tros Radar enz.
Ik zou t er niet op durven gooien...
En waar ben je nu dan met je consumentenrecht, je hebt jezelf alleen maar heisa op je nek gehaald.Sillycious schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:11:
[...]
Dit is al vaker aangekaart.
Dan stappen we gewoon naar Radar, Opgelicht, Kat in de Zak, etc. etc. Er is ook nog zoiets als consumentenrecht.
Nofi, maar daar kan ik écht geen medelijden mee hebben.
Verwijderd
Per Fax: 084-7347010
Onlinewarehouse staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Hilversum onder nummer: 32108307
BTW Nummer: NL.177829850.B01
Bank: ABN-AMRO; Hilversum
Rekeningnummer: 46.61.53.686
IBAN NL09ABNA0466153686
BIC ABNANL2A
Voor de rechter slepen, liever vandaag nog dan morgen bij wijze van.
Domeinnaam onlinewarehouse.nl
Status actief
Houder DKO000054-DOENP
D. Koumans
Oosterengweg 225
1212CJ HILVERSUM
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon KOU001118-DOENP
D. Koumans
+31 (0)614108564
dennis_koumans@yahoo.com
Dennis schijnt de eigenaar van het 'bedrijf' te zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 19:50 ]
Zo hee..........jij haalt uit! Alsof ik Koumans ben! Ik zocht gewoon een goedkope laptop. En wat weet jij nou waar ik helemaal mee bezig ben. Het komt wel goed, vroeg of laat, en ik hoef jouw medelijden niet. Exorcist yourself!Exorcist schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:50:
[...]
Goh, en op pagina drie mijn reactie/waarschuwing onderuit halen?
[...]
[...]
En waar ben je nu dan met je consumentenrecht, je hebt jezelf alleen maar heisa op je nek gehaald.
Nofi, maar daar kan ik écht geen medelijden mee hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Sillycious op 24-10-2006 20:15 ]
Tsja, je kunt dan wel een goedkope laptop zoeken, maar als je al in 1 oogopslag in Google ziet dat er iets niet in de haak zit...dan weet je toch genoeg? Ik kan er gewoon met mn pet niet bij, echt niet.Sillycious schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:04:
[...]
Zo hee..........jij haalt uit! Alsof ik Koumans ben! Ik zocht gewoon een goedkope laptop. En wat weet jij nou waar ik helemaal mee bezig ben. Het komt wel goed, vroeg of laat, en ik hoef jouw medelijden niet. Exorcist yourself!
Het zal ongetwijfeld ook wel goed komen, maar je moet je moet er nu wel veel (extra en overbodige) moeite voor doen.
Anders had ik het zeker niet vooruit betaald. Zie mijn post van 1 Oktober.
Dat is 60 euro meer, maar dan kan je hem wel afhalen (en daar betalen), of onder rembours krijgen.
Simplicity is de bom...
Off-topic mbt. de oplichterij:
Meld per aangetekende brief dat indien je het geld niet binnen 48 uur hebt, je aangifte van oplichting gaat doen.
Werkt dat niet, dan naar die winkel gaan (met een groepje van 3~4 man, inclusief video-camera), ter plaatste geld eisen en verklaren dat je niet weggaat voordat je je geld terug hebt. Ze mogen je niet fysiek de winkel uitzetten (aanklagen !), meld dat ook en zeg dat ze de smeris maar moeten bellen om je te laten verwijderen - zodat je dan meteen aangifte van oplichting & mishandeling kan doen.
Sowieso heb je altijd het recht om een koop te ontbinden indien er niet 30 dagen na betaling geleverd is; ook melden. Zeg dat dit je laatste aanbod op een goede afloop is (lees: direct betalen) voordat je aangifte doet en verdere juridische stappen onderneemt (zowel aangifte doen, KvK inlichten, etc.)
Vergeet niet duidelijk te melden wat jou & hun rechten zijn, zo overrompel je ze. Zorg voor een legitimatie, kopie bankafschriften, eventuele mail-wisselingen en de relevante wetsartikelen (makkelijk te googlen), zodat je die meteen kunt overleggen ... Eventueel subtiel melden dat je rechtsbijstand-consultant je geadviseerd heeft zeker te gaan procederen
PS: Je kan altijd nog uit zelfverdediging die gozer gewoon tussen z'n benen schoppen

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Verwijderd
tis ook nog eens koop op afstand dus dan heb je tot 7 dagen na aflevering om de koop ongedaan te maken, nog niet geleverd --> mag ongedaan gemaakt wordenSKiLLa schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:06:
On-topic: prima laptop; jammer dat er geen WiFi inzit, maar zo'n externe USB stick van een paar tientjes werkt ook goed !
Off-topic mbt. de oplichterij:
Meld per aangetekende brief dat indien je het geld niet binnen 48 uur hebt, je aangifte van oplichting gaat doen.
Werkt dat niet, dan naar die winkel gaan (met een groepje van 3~4 man, inclusief video-camera), ter plaatste geld eisen en verklaren dat je niet weggaat voordat je je geld terug hebt. Ze mogen je niet fysiek de winkel uitzetten (aanklagen !), meld dat ook en zeg dat ze de smeris maar moeten bellen om je te laten verwijderen - zodat je dan meteen aangifte van oplichting & mishandeling kan doen.
Sowieso heb je altijd het recht om een koop te ontbinden indien er niet 30 dagen na betaling geleverd is; ook melden. Zeg dat dit je laatste aanbod op een goede afloop is (lees: direct betalen) voordat je aangifte doet en verdere juridische stappen onderneemt (zowel aangifte doen, KvK inlichten, etc.)
Vergeet niet duidelijk te melden wat jou & hun rechten zijn, zo overrompel je ze. Zorg voor een legitimatie, kopie bankafschriften, eventuele mail-wisselingen en de relevante wetsartikelen (makkelijk te googlen), zodat je die meteen kunt overleggen ... Eventueel subtiel melden dat je rechtsbijstand-consultant je geadviseerd heeft zeker te gaan procederen
PS: Je kan altijd nog uit zelfverdediging die gozer gewoon tussen z'n benen schoppen...
Ps. We kut dat het dan net weer iemand treft die het zo goed kan gebruiken
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.