[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
The devil is in the details.
Ik weet niet hoe jij het wil hebben, maar ik zie liever dat iemand zijn reactie wijzigt zodat -ie meer waard is dan dat er een slechte reactie staan. Bovendien modereer je een reactie zoals die er op dat moment bijstaat, wat inhoudt dat de eerder gegeven negatieve beoordelingen terecht kunnen zijn (ik zie die reactie voor het eerst en heb deze voor de wijziging niet gelezen) en de reactie zoals die er nu bijstaat boven het maaiveld terecht mag/kan komen. Dit neemt echter niet weg dat een dergelijke reactie hoger dan normaal zou mogen en kunnen eindigen. Gezien de eerste moderaties het zwaarst wegen, kan het dus zijn dat de reactie lager komt te staan dankzij die misplaatste wijziging. 'Elk voordel heb zijn nadeel'.Hahn schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:54:
Ow, dus als je een slechte beoordeling krijgt ga je doodleuk je reply editen zodat ie meer waard is..?
Ik zie het nut er ook niet van in om die reactie nu al naar boven te halen via een PowerMod. Een uitzonderlijke situatie is het niet en de reactie is nog te jong om direct een krachtmoderatie erop los te laten.En het is helemaal niet nodig dat een PM kijkt, want hij is pas 3x beoordeeld en mensen kunnen 'm nu ook nog steeds beoordelen.
De gehele thread kan nog flink wat aandacht gebruiken, ik zie een aantal te hoog gewaarde reacties staan, Het lijkt erop dat er een aantal 'impulsieve moddereters' aan de gang is geweest. * Robin doet een graai in zijn broekzak
en vind een post moet gewaardeerd worden op zijn huidige waarde niet op zijn oude contend
Inmiddels staat 'ie weer op 0 en dat lijkt me een prima herstart.
[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 26-09-2006 21:02 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
dus waarschijnlijk voor dat de andere hebben gereageerd maar ach zo belangrijk is het ook weer niet
grtz X
Ik heb je reactie met een regulier puntje weer naar de 0 kunnen tillen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Voor een autobiografie kun je beter een weblog openen lijkt me.teh_twisted schreef op woensdag 27 september 2006 @ 08:39:
redelijk kansloos allemaal