hi heb een -1 kan een PM ff kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1777025

en ja heb hem ge edit nadat ik de post nog eens had gelezen
Maar geloof dat de nieuwe post toch zeker een +1 of meer waard is

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Ow, dus als je een slechte beoordeling krijgt ga je doodleuk je reply editen zodat ie meer waard is..? En het is helemaal niet nodig dat een PM kijkt, want hij is pas 3x beoordeeld en mensen kunnen 'm nu ook nog steeds beoordelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:54:
Ow, dus als je een slechte beoordeling krijgt ga je doodleuk je reply editen zodat ie meer waard is..?
Ik weet niet hoe jij het wil hebben, maar ik zie liever dat iemand zijn reactie wijzigt zodat -ie meer waard is dan dat er een slechte reactie staan. Bovendien modereer je een reactie zoals die er op dat moment bijstaat, wat inhoudt dat de eerder gegeven negatieve beoordelingen terecht kunnen zijn (ik zie die reactie voor het eerst en heb deze voor de wijziging niet gelezen) en de reactie zoals die er nu bijstaat boven het maaiveld terecht mag/kan komen. Dit neemt echter niet weg dat een dergelijke reactie hoger dan normaal zou mogen en kunnen eindigen. Gezien de eerste moderaties het zwaarst wegen, kan het dus zijn dat de reactie lager komt te staan dankzij die misplaatste wijziging. 'Elk voordel heb zijn nadeel'.
En het is helemaal niet nodig dat een PM kijkt, want hij is pas 3x beoordeeld en mensen kunnen 'm nu ook nog steeds beoordelen.
Ik zie het nut er ook niet van in om die reactie nu al naar boven te halen via een PowerMod. Een uitzonderlijke situatie is het niet en de reactie is nog te jong om direct een krachtmoderatie erop los te laten.

De gehele thread kan nog flink wat aandacht gebruiken, ik zie een aantal te hoog gewaarde reacties staan, Het lijkt erop dat er een aantal 'impulsieve moddereters' aan de gang is geweest. * Robin doet een graai in zijn broekzak :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
ja mee eens als hij op 0 zou staan maar op -1 een leest niemand hem meer dus is de kans dat hij een + moderatie krijgt erg klein.

en vind een post moet gewaardeerd worden op zijn huidige waarde niet op zijn oude contend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Lastig deze, ik heb de orginele post ook gezien toen 'ie nog een 0 overbodig stond, imho een correcte score op dat moment. Nu heb je een reeks aan edits uitgevoerd met wat info die andere users ook plaatsen of geplaats hebben. Het is niet te achterhalen wat er eerder stond en dus ook niet of het dubbelposten is.

Inmiddels staat 'ie weer op 0 en dat lijkt me een prima herstart.

[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 26-09-2006 21:02 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
heb mijn edit binnen 5 min geplaatst nadat ik het artikel nog een na had gelezen
dus waarschijnlijk voor dat de andere hebben gereageerd maar ach zo belangrijk is het ook weer niet

grtz X

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik zie edits op 5, 6, 9, 23 en 38 min. en ja ik weet dat je door je dysorthografie je reacties vaker corrigeert, maar met zoveel edits kan ik door het bos de bomen niet meer zien.

Ik heb je reactie met een regulier puntje weer naar de 0 kunnen tillen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
redelijk kansloos allemaal

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• botoo

botoo

💀 too old to die young

@ teh_twisted: als je niets toe te voegen hebt hoef je dat niet te melden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepetto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09-2023
Voor een autobiografie kun je beter een weblog openen lijkt me.
Pagina: 1