Nou, vanmorgen was het weer zover, pc aangezet en minimaal twee minuten booten, fans op 200% blowen en geen beeld. Reset knop bood soelaas en mijn pc startte netjes op. Wat mij nou opviel is dat ik de afgelopen drie a vier weken geen problemen meer had met opstarten van pc. Na een lang weekend weg te zijn geweest (en dus geen gebruik pc), begonnen de "problemen" weer. Let wel, nadat Windows XP Pro is opgestart, geen enkel probleem. Prima scores in benchmarks en alle games draaien als een zonnetje.
In bios alle in GOT vermelde tips en tweaks toegepast, inclusief handmatig invoeren van mem timings. Qfan controls uiteraard uitgezet...
Wat zou dit toch zijn? Ik wil dit mobo niet wegdoen, want ben in mijn nopjes met de prestaties en Crossfire ondersteuning (hoewel nog geen ervaring hiermee).
Anyone?
Gr
Mathijs
Mijn specs nog ffies:
Asus P5W DH Deluxe, bios versie 1305
Intel Duo 2 Core E6600 @ stock speed
Asus X1900 XT graka
1024 MB Kingston DDR2 667 in dual channel (2x 512)
1 x SATA2 Maxtor 300 GB harddisk
1 x IDE Maxtor 250 GB harddisk
Tagan 580 Watt voeding
Antec Sonata 1 behuizing (dus zonder Antec PSU)
In bios alle in GOT vermelde tips en tweaks toegepast, inclusief handmatig invoeren van mem timings. Qfan controls uiteraard uitgezet...
Wat zou dit toch zijn? Ik wil dit mobo niet wegdoen, want ben in mijn nopjes met de prestaties en Crossfire ondersteuning (hoewel nog geen ervaring hiermee).
Anyone?
Gr
Mathijs
Mijn specs nog ffies:
Asus P5W DH Deluxe, bios versie 1305
Intel Duo 2 Core E6600 @ stock speed
Asus X1900 XT graka
1024 MB Kingston DDR2 667 in dual channel (2x 512)
1 x SATA2 Maxtor 300 GB harddisk
1 x IDE Maxtor 250 GB harddisk
Tagan 580 Watt voeding
Antec Sonata 1 behuizing (dus zonder Antec PSU)