[Metadot] Mogelijk om volledig te vertalen EN --> NL? *

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo tweakers..

Ik heb een stageplek waarbij ze willen gaan werken met Metadot als intranet systeem enzo.. dus mn baas vroeg me of ik even wilde kijken naar metadot.com .. aanstaande maandag begin ik en ben nu beetje bezig met al het engelstalige omzetten naar nederlands.. maar mijn vraag is of dit wel 100% mogelijk is

iemand ervaring met dit systeem?

ik ben nu ingelogd in de Admin account en heb alles waar ik zo bij kan al veranderd naar nederlands, maar er zijn nog vaste stukjes tekst, die (vermoed ik) via php gegenereerd worden, maar er zijn echt ontiegelijk veel mappen in de map van metadot dus zou niet weten waar ze gegenereerd worden..

dan heb ik het over zinnetjes als:
Hello, Admin.
(Not Admin? Click here)
1 User online
in de polls staat er dan: 1 vote

dat soort dingetjes wil ik allemaal nederlands hebben ... maar waar/hoe :'(

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Tja, als dat pakket geen algemeen los taalbestand heeft zul je alle bestanden 1 voor 1 bijlangs moeten. Verder hoort dit in Development Tools & Environments :)

• Thrilled
André schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:21:
Tja, als dat pakket geen algemeen los taalbestand heeft zul je alle bestanden 1 voor 1 bijlangs moeten. Verder hoort dit in Development Tools & Environments :)
oh ok, excuses.. ik zal die even langs lopen dan, maar hoop toch dat iemand antwoorden heeft :P

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Je zou natuurlijk kuinnen zoeken naar bestanden waarin de engelse tekst voorkomt. Maar het is gewoon beter om systematisch alle bestanden door te nemen om het zo aan te passen. Anders mis je altijd de helft.

• Thrilled
DamadmOO schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:27:
Je zou natuurlijk kuinnen zoeken naar bestanden waarin de engelse tekst voorkomt. Maar het is gewoon beter om systematisch alle bestanden door te nemen om het zo aan te passen. Anders mis je altijd de helft.
oh ja, gewoon via de zoekfunctie is dat toch? inhoud document doorzoeken.. hoop dat dat werkt.. anders ben ik wel een dagje zoet :D