Toon posts:

User dependend content

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt het al, ik wil graag als ik op T.net kom zien wat ik leuk vind. Dus in mun profile wil een nieuws-profiel kunnen kiezen waardoor alle content speciaal op mij wordt afgestemd.
Verhoogt ongetwijfeld de tevredenheid van gebruikers.
Profielen:
1) Hardware & Randapparatuur - Dus hardware nieuws, en driver updates in beeld op FP.
2) Software - Software nieuws en software updates op FP
3) Netwerken & Webtechnologie - Alles over netwerken en internet & netwerk driver updates op de FP.
4) (wees creatief...)

Nu heb je een /etc ... beetje redundant, en niet duidelijk IMHO. Laat mensen zelf kiezen wat ze willen zien, ook in het menu links. Dat zou echt geweldig zijn. (iets voor de februari changelog? ;))

Verwijderd

Ja, dat is een goed plan. Kan ik zorgen dat ik nooit meer een speakerreview hoef te zien :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja,

Grappig idee.

Middels aanvinkvakjes in je profile bijvoorbeeld. Wel belangrijk is dan duidelijk nadenken over wat voor categorieen je wilt beschikken, wat er in iedere categorie valt, en een duidelijke beschrijving hiervan in de FAQ.

en voorbereid op de vragen in LA :

"Wat issur weinug nieuws vandaag"

Dat risico heb je natuurlijk wel, dat je een dag alleen maar veel Software-spul hebt ofzo, heeft iemand niet in zijn profile staan, huppatee.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Wat je zegt, als iets in een verkeerd, niet door jou aangevinkt, bakje komt te liggen zie je het ook niet.

Maar enige invloed in wat je ziet is wellicht een handige optie...

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me niet dat mensen er last van hebben, want diegenen die het niet weten hebben het ook niet in hun profile staan.
Teven kun je er een linkje bij plaatsen naar nieuws uit de andere pofiles (Bekijk alle nieuwsberichten van vandaag.)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Volgens mij was dit idee (of iets vergelijkbaars) al eens door Femme genoemd. Je zou dan de update tracker (dat ding links) kunnen customizen.

Maar als het al zal komen, zal het denk ik nog wel ff duren, want volgens mij maakt ie nu eerst de productsurvey af en alles wat erbij hoort :9

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Leuk leuk leuk !!!
Doen doen doen !!!

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Pagina: 1