hallo,
Ik zit met een probleempje waar ik niet uitkom, ik heb verschillende topic's gelezen, en de linkjes die er bij zitten,maar ik kom er niet uit....al die technische woorden en de engelse sites....
Dus ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Het gaat op het volgende;
Ik heb zelf een laptop met niet zo'n grote harde schijf.
Dus heb ik een harde schijf gekocht speciaal om te downloaden.
Het is een gewone harde schijf die je normaal in een pc bouwt,maar aangezien ik zo'n IDE-USB kabel heb dacht ik dat dat makkelijker en goedkoper was.
Dus nadat ik eindelijk zo ver was dat de laptop de HD vond en geformateerd was, ben ik gaan downloaden.
Maar toen zag ik dus dat alles wat ik had gedownload niet compleet was (d.m.v quickpar).
Terwijl alles wat ik wilde downloaden gewoon compleet op internet staat.
Nou probeer ik er dus achter te komen of dat aan de HD ligt of op de manier waarop ik wil downloaden.
Ik las bv iets over cache op de hd, heeft het daar iets mee te maken?
Kan iemand mij hiermee helpen?
alvast bedankt,
groetjes joy
Ik zit met een probleempje waar ik niet uitkom, ik heb verschillende topic's gelezen, en de linkjes die er bij zitten,maar ik kom er niet uit....al die technische woorden en de engelse sites....
Dus ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Het gaat op het volgende;
Ik heb zelf een laptop met niet zo'n grote harde schijf.
Dus heb ik een harde schijf gekocht speciaal om te downloaden.
Het is een gewone harde schijf die je normaal in een pc bouwt,maar aangezien ik zo'n IDE-USB kabel heb dacht ik dat dat makkelijker en goedkoper was.
Dus nadat ik eindelijk zo ver was dat de laptop de HD vond en geformateerd was, ben ik gaan downloaden.
Maar toen zag ik dus dat alles wat ik had gedownload niet compleet was (d.m.v quickpar).
Terwijl alles wat ik wilde downloaden gewoon compleet op internet staat.
Nou probeer ik er dus achter te komen of dat aan de HD ligt of op de manier waarop ik wil downloaden.
Ik las bv iets over cache op de hd, heeft het daar iets mee te maken?
Kan iemand mij hiermee helpen?
alvast bedankt,
groetjes joy