[User]weebl @ GoT + thomasdehoog @ T.net = thomasdehoog...

Pagina: 1
Acties:

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36
Ik heb heel lang terug in de userbase-merge-tool ingevoerd dat ik thomasdehoog als nick wil hebben. Toen was dit ook nog mijn nick op zowel GoT als T.net. Later heb ik op GoT een nickchange gedaan van thomasdehoog --> weebl. Met de aankomende merge wordt dit dus weer teruggedraaid, en heb ik weer thomasdehoog als nick... Dit wil ik helemaal niet :'(

Kan een admin voor mij regelen dat bij de merge mijn nick weebl is en blijft :S O+

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Dan zou er in de database een voorkeur moeten staan voor je GoT account, qua nick/pass/etc. Toen ik een tijd geleden hetzelfde werd mij verzocht acm@tweakers.net te mailen, dus het lijkt me dat dat weer geld :) .

DM!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik begrijp het dus goed dat je voorkeur uit is gegaan naar het frontpage-account? In dat geval kan ik de nickname van dat account veranderen naar * weebl , dan hoef je en * ACM niet te mailen en dan hoeft * ACM niks te doen 8).

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

:X , scherp * Robin !

:P .

DM!

• weebl
Robin schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:48:
Ik begrijp het dus goed dat je voorkeur uit is gegaan naar het frontpage-account? In dat geval kan ik de nickname van dat account veranderen naar * weebl , dan hoef je en * ACM niet te mailen en dan hoeft * ACM niks te doen 8).
Ja graag :)

dus dan heb ik zowel voor GoT als voor T.net de nick weebl?

Dat zou helemaal goed zijn :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan is dat bij deze doorgevoerd en geregeld :).
Username (thomasdehoog) wordt gewijzigd in weebl... Done!

• weebl
Robin schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:02:
Dan is dat bij deze doorgevoerd en geregeld :).

[...]
Dank je wel :) O+ _/-\o_
Pagina: 1