[user] re-merge: Lance/Lens -> Lens/Lens

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Lens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb ooit in algehele verwarring een nieuw account aangemaakt toen ik het wachtwoord van mijn T.net-account niet meer wist (dat was vlak na 9/11, vandaar). Bij de userbasemerge heb ik die nieuwe account gekoppeld aan mijn GoT-account. Als het kan wil ik die koppeling ongedaan maken en mijn oude T.net-account aan mijn GoT-account koppelen.

situatie T.netGoT
oud LanceLens
nieuw LensLens

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je je voorkeur voor de merge wil wijzigen, zul je een mailtje moeten sturen aan laten we maar niet email-adressen zo publiekelijk zetten, we krijgen al genoeg spam :+, omdat wij dat ook niet voor je kunnen veranderen. Geef in dat mailtje duidelijk aan wat je voorheen had aangegeven en hoe het nu moet zijn; in beide gevallen: geef je gebruikersnaam op het forum en de frontpage inclusief userid's aan.

[ Voor 12% gewijzigd door moto-moi op 26-09-2006 21:01 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ongedaan gemaakt, je moet wel ff opnieuw op https://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/ je voorkeur opgeven, verder zou ik het op prijs stellen als je even naar frontpage@tweakers.net zou emailen welke account je niet (meer) gebruikt en welke dus op slot kunnen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.