Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
bios = basic input and output system, dus hij regelt gewoon alle input en output dus je graphics, het gevolg van een bios update is dat het vaak bugs verhelpt en misschien dat hij ook wat sneller loopt. Maar ik zou alleen de bios-updates van Asus zelf draaien als ik jou was, dus gewoon zoeken op de asus site of ze al een bios-update hebben, en anders ff wachten... Verkeerde bios is een beetje fataal namelijk.
| I've got permission to color outside the lines |
ik ken geen bios vinden...
ken iemand mij helpen een bios te vinden?
ken iemand mij helpen een bios te vinden?
Verwijderd
Ik krijg hier heel erg zin om te zeggen:
HOU JE BEK!
Maar dat doe ik toch maar niet.
Op de asus site kan je asus bios updates vinden (* DUH *) bij de afdeling videokaarten (* DUH *) dan jouw videokaart (* DUH *) en dan downloads (* DUH *). Zoek zelf eerst ipv gelijk te vragen.
HOU JE BEK!
Op de asus site kan je asus bios updates vinden (* DUH *) bij de afdeling videokaarten (* DUH *) dan jouw videokaart (* DUH *) en dan downloads (* DUH *). Zoek zelf eerst ipv gelijk te vragen.
edit:
smileys
smileys
hey je hoefd niet zo te reageren hoor...sjeez:(
En IK HEB gezocht maar kon het niet vinden dus vraag ik het vriendelijk hier...
Maar er zijn natuurlijk mensen die heeeeeel dom kunnen reageren...:r
En IK HEB gezocht maar kon het niet vinden dus vraag ik het vriendelijk hier...
Maar er zijn natuurlijk mensen die heeeeeel dom kunnen reageren...:r
Verwijderd
Als je tot twee keer toe te ongeduldig bent om op een antwoord te wachten en je het nodig vind om nog even een keertje de aandacht op je te verstigen, dan lok je reakties zoals de mijne een beetje uit. Vooral omdat het topic ondertussen niet meer klopt en zou moeten zijn 'Waar is v7100 BIOS ?' o.i.d.
Anyway, ik heb maar even gekeken zodat je me misschien weer iets minder onaardig gaat vinden , en heb blijkt dat er gewoon geen nieuwe is. Waarom wil je zo per se updaten ? Is er iets mis onder DOS of zo ?
Anyway, ik heb maar even gekeken zodat je me misschien weer iets minder onaardig gaat vinden , en heb blijkt dat er gewoon geen nieuwe is. Waarom wil je zo per se updaten ? Is er iets mis onder DOS of zo ?
Verwijderd
op de Asus site staan geen bios updates voor de 7100 en ook niet op de FTP site, je trekt je mond dus veel te ver open.Op dinsdag 30 januari 2001 14:22 schreef OverFlow het volgende:
HOU JE BEK!
edit:
smileys
Ik zou ook wel graag willen weten waar ze dan wel te downen zijn.
Nee er is niks mis, ik heb verschillende keren gehoord dat je prestaties van je videokaart verbeteren...Op dinsdag 30 januari 2001 14:37 schreef OverFlow het volgende:
Als je tot twee keer toe te ongeduldig bent om op een antwoord te wachten en je het nodig vind om nog even een keertje de aandacht op je te verstigen, dan lok je reakties zoals de mijne een beetje uit. Vooral omdat het topic ondertussen niet meer klopt en zou moeten zijn 'Waar is v7100 BIOS ?' o.i.d.
edit:
typos
typos
er zijn geen biosupdates voor de 7100.
wel zijn er geforce 2 MX biosen (generic zo je wilt)
Die zijn er in een aantal smaken afhankelijk van of je wel of geen en chrontel of brooktree tv uit hebt.
allemaal op eerder genoemde site
wel zijn er geforce 2 MX biosen (generic zo je wilt)
Die zijn er in een aantal smaken afhankelijk van of je wel of geen en chrontel of brooktree tv uit hebt.
allemaal op eerder genoemde site
Verwijderd
Hmm... zou kunnen, maar dan wel alleen onder DOS. Onder windows neemt de driver het volledig over en wordt de BIOS niet meer aangesproken (behalve in full screen DOS mode). Dus tenzij je je oude dos spellen 300x te snel wilt spelen ipv 250x of je wilt dat dat fijne blauwe scherm geoptimaliseerd wordt, is er niet echt een reden om je BIOS te updaten.
Zeno: ik geef een geduldig antwoord op een geduldige vraag en een ongeduldig antwoord op een ongeduldige vraag.
Zeno: ik geef een geduldig antwoord op een geduldige vraag en een ongeduldig antwoord op een ongeduldige vraag.
edit:
Jaspov: Zoiah is vergeten die pagina goed te uploaden. Hij is 0 bytes groot.
Jaspov: Zoiah is vergeten die pagina goed te uploaden. Hij is 0 bytes groot.
Verwijderd
Ik vind je ook wel een beetje ongeduldig hoor,een beetje drammerig zelfs. 
Maar normaal gesproken wordt een Bios update alleen geadviseerd als je problemen hebt met de huidige... zo te horen is dat niet het geval, dus geniet van je graphics.
Maar normaal gesproken wordt een Bios update alleen geadviseerd als je problemen hebt met de huidige... zo te horen is dat niet het geval, dus geniet van je graphics.
Verwijderd
Op dinsdag 30 januari 2001 14:22 schreef OverFlow het volgende:
HOU JE BEK!
edit:
smileys
hmm je zet je zelf wel voor lul zo of niet dan heheOp dinsdag 30 januari 2001 14:37 schreef OverFlow het volgende:
Verwijderd
[quote]Op dinsdag 30 januari 2001 14:55 schreef OverFlow het volgende:
Hmm... zou kunnen, maar dan wel alleen onder DOS. Onder windows neemt de driver het volledig over en wordt de BIOS niet meer aangesproken (behalve in full screen DOS mode). Dus tenzij je je oude dos spellen 300x te snel wilt spelen ipv 250x of je wilt dat dat fijne blauwe scherm geoptimaliseerd wordt, is er niet echt een reden om je BIOS te updaten.
Is het niet zo dat alleen NT de bios overslaat? Win9x/ME spreken 'm toch wel aan?
Is het niet zo dat alleen NT de bios overslaat? Win9x/ME spreken 'm toch wel aan?
Verwijderd
Oh ? En waarom dan wel ? Omdat ik laat zien dat ik best aardig ben maar geirriteerd raak als mensen ongeduldig doen ? Jij deelt mensen zeker in 2 vakjes in : goed en slecht.Op dinsdag 30 januari 2001 15:00 schreef __ELD__ het volgende:
[..]
[..]
hmm je zet je zelf wel voor lul zo of niet dan hehe
edit:
Of omdat ik niet zelf eerst even kijk ? Als ik dat zou doen zou ik net zo goed de URL kunnen posten (als er een was geweest). Het idee was juist dat ik dacht dat hij niet (goed) gezocht had.
Zeno: nee hoor dat is ook onder W9x/ME zo. Uiteraard verloopt de initialisatie wel via de BIOS (dus het is niet zo dat als je je BIOS verkloot je in windows wel beeld hebt) maar anders zou het ook wel fraai worden... krijg je voor elk klein dingetje wat er mis is in Direct3d een BIOS patch. Kan je na een jaar als je alle beta's zou proberen je EEPROM wel wegmikken
Of omdat ik niet zelf eerst even kijk ? Als ik dat zou doen zou ik net zo goed de URL kunnen posten (als er een was geweest). Het idee was juist dat ik dacht dat hij niet (goed) gezocht had.
Zeno: nee hoor dat is ook onder W9x/ME zo. Uiteraard verloopt de initialisatie wel via de BIOS (dus het is niet zo dat als je je BIOS verkloot je in windows wel beeld hebt) maar anders zou het ook wel fraai worden... krijg je voor elk klein dingetje wat er mis is in Direct3d een BIOS patch. Kan je na een jaar als je alle beta's zou proberen je EEPROM wel wegmikken
okeeeee ik zal het met iedereen goedmaken: Ik zal noooooooooooit meer ongeduldig doen:P
hehe zijn we allemaal weer vriendjes zo?
c ya!!!
hehe zijn we allemaal weer vriendjes zo?
c ya!!!
Check out http://utopia.knoware.nl/users/gerardk/
Op deze site staan naast de recente drivers ook diverse BIOS'sen, zowel generic als voor specifieke merken.
Op deze site staan naast de recente drivers ook diverse BIOS'sen, zowel generic als voor specifieke merken.
sigloos
Pagina: 1