[Review]BBG September 2006 - Foutje?

Pagina: 1
Acties:

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:30
Ik lees al een tijd met interesse de BBG's, altijd erg nuttig en goed geschreven. Alleen kwam ik in de BBG van September 2006 (de laatste) bij het Multimediasysteem (pagina 3/5) het volgende tegen:
Behuizing: Arctic Cooling Silentium T3 - € 77,98

[...]

Productsurvey Arctic Silentium T2
Met onder het kopje "Productsurvey ... T2" ook de link naar de T2 behuizing. Moet dit niet naar de T3 behuizing doorverwijzen?

Alle links bij elkaar:
De BBG op Multimediasysteem
De link waar dus de "Productsurvey ... T2" naartoe gaat
De Silentium T3 waar de link heen hoort te gaan lijkt mij.

Is er ergens wat fout gegaan of zie ik spoken? :+

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

De Arctic Silentium T* zijn allemaal identiek, alleen het omhulsel van de eigenlijk behuizing verschilt. Aangezien vrijwel alle survey's bij de T2 staan (die was populairder maar is nu uit de productie) is het de beste oplossing daarnaartoe te linken. Ook reviews zijn inwisselbaar, behalve wat betreft het uiterlijk natuurlijk :)

• stevenP
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:33:
De Arctic Silentium T* zijn allemaal identiek, alleen het omhulsel van de eigenlijk behuizing verschilt. Aangezien vrijwel alle survey's bij de T2 staan (die was populairder maar is nu uit de productie) is het de beste oplossing daarnaartoe te linken. Ook reviews zijn inwisselbaar, behalve wat betreft het uiterlijk natuurlijk :)
Ja daar heb je een punt inderdaad, had ik even niet aan gedacht! :) Ik vond het zelf wat onduidelijk maar zoals je het nu zegt, klinkt het allemaal vrij logisch ;)

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-02 13:50
Ook de silentium T3 is zeer slecht te verkrijgen en gaat volgens sallandautomatisering in de toekomst uit productie. Is het mogelijk om een goede vervanger voor deze kast aan te wijzen?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:38
In de volgende BBGuide zullen we, indien de Silenium T3 inderdaad uit de winkels verdwijnt, een andere kast opnemen.

• stevenP
Ok, dan is het dus inderdaad een lekker leesfoutje van mij, maar zonder het te weten met toch een goed punt gepost :9

Anyways, ben benieuwd wat voor vervanger jullie gaan vinden!

Pagina: 1