[XP] Start niet op blauw raar scherm

Pagina: 1
Acties:

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:10
Hej mense,

Ik zit met het volgende probleem:

Zojuist heb ik een pc(packard bell) opnieuw geinstalleerd met Windows XP Pro, niet de cd van packard bell! Het installeren ging perfect geen problemen, nadat de installatie was afgerond en windows opstart gaat het fout.

Als de bootscreen verschijnt met het progressiebalkje word het na 1 sec meteen blauw. De achtergrond word blauw ipv zwart en het logo word raar weergegeven. De pc loopt vast en er gebeurt helemaal niks meer. In 5 jaar pc ervaring heb ik dit nog nooit mee gemaakt!

In veilige modus werkt de pc wel, en ik heb het al eens opnieuw geprobeerd door nogmaals opnieuw xp erop te zetten, zonder resultaat.

rara, wat is dit, en wat moet ik doen??

en nee, dit is geen BSOD

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Aangezien de PC in safe modus wel werkt is het vermoedelijk een driver die dwars ligt - je zou eens kunnen kijken welke drivers er allemaal normaal gesproken geladen worden om te zien of je er een aantal kan deinstalleren? :)

• Fuske
*slotje* is al opgelost :)

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:39
Wat was de oplossing?

I.v.m. de search kun je de oplossing er nog even bijzetten, handig als iemand hetzelfde probleem heeft en er de GOT search op nazoekt.

• Fuske
Ja het waren toch de drivers... |:( stom dat ik daar niet eerder aan gedacht had..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 23:48
Welke drivers dan? Video?
Pagina: 1