Toon posts:

[Azureus] Lage downloadsnelheden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik gebruik nu al zo'n beetje 1 jaar azureus maar mijn downloadspeed komt nooit boven de 25 kb.
Als ik van een website download met een snelle verbinding haal ik wel af en toe 300 kb.
Weten jullie misschien waar dit aan ligt en kunnen jullie mij misschien ook helpen?

Alvast bedankt,

Pascal

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

lees dit topic eens: azureus download traag

Coding 4 Fun!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan maar ik kan daar niks vinden wat mijn downloads sneller maakt.

Weet jij misschien hoe ik een poort open moet maken en welke? (voor azureus dan he)

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

welke router heb je?

lees de azureus faq betreffende port forwarding is.

http://azureus.sourceforge.net

Coding 4 Fun!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Begin eerst eens met de FAQ van Netwerken over Portmapping, namelijk Het Grote Poortmappingsverhaal :)

Daar valt meer dan genoeg te vinden over port forwarding, naast dat er uiteraard in het verleden genoeg over gezegd is. Wat me dan ook weer brengt bij het puntje eigen inzet, ik kan niet echt ontdekken wat je zelf al geprobeerd hebt of waar je naar gezocht hebt. We verwachten op GoT dat je uiteraard eerst even zelf wat uitprobeert, of zelf gaat zoeken. Zo krijg je antwoorden waar jij wel wat aan hebt. ;)

Daarnaast is het natuurlijk ook altijd handig om allerlei extra informatie ook meteen te melden. Welk OS gebruik je, welke versie van Azureus, hoe ziet je netwerk-situatie eruit? Enige firewalls of proxy's die nog roet in het eten kunnen gooien? :) Hoe zit het verder met de torrents die je gebruikt? Hebben die genoeg seeds?

offtopic:
Ik voer nog even een titelfixje uit, want 'Azureus' zegt wel erg weinig over wat je probleem nu eigenlijk is. ;) Daarnaast wens ik je nog even welkom op GoT :w

Signature