Toon posts:

DBMerge

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had het leuke idee om een nieuwe account aan te maken op het forum zodat mijn nick verandert zou worden. Dit heb ik doorgegeven in de DBMerge, maar ik heb toch liever mijn oude nick :'(

Zouden jullie hierbij kunnen helpen? (excuses voor het ongemak)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarom kun je hiermee niet in je oude topic verder?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Deze had ik aangemaakt voor de duidelijkheid, zodat jullie het bij de FP ook weten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, die nieuwe account die ik had aangemaakt wordt verwijderd. Mag ik nu opnieuw mijn voorkeur opgeven in dat dingetje op arethusa?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

r0x is na [User] Nieuw account aanmaken? afgemaakt :)

Voor de zekerheid: hoe zit het nu precies; welke account heb je op de frontpage en welke nickname wil je op fp en forum hebben? :)
Voorkeur aangeven kan idd altijd, je wilt dat de nick op de frontpage ook hier wordt doorgevoerd begrijp ik? (Of begrijp ik het dus niet?)

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2006 16:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je je voorkeur voor de merge wil wijzigen, zul je een mailtje moeten sturen aan laten we maar niet email-adressen zo publiekelijk zetten, we krijgen al genoeg spam :+, omdat wij dat ook niet voor je kunnen veranderen. Geef in dat mailtje duidelijk aan wat je voorheen had aangegeven en hoe het nu moet zijn; in beide gevallen: geef je gebruikersnaam op het forum en de frontpage inclusief userid's aan.

[ Voor 12% gewijzigd door moto-moi op 26-09-2006 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok thx boys! ik stuur nu even een mailtje, en nogmaals mijn excuses voor het ongemak 8)7 |:( :X

UPDATE:

From: Tim <tim@***>
To: acm@*
Subject: wijziging voorkeur DBMerge voor user "timmo"

user timmo @ GoT<br>
password: ***

user timmo @ T.NET
password: ******

voorkeur: GoT

thx!

[ Voor 54% gewijzigd door moto-moi op 26-09-2006 21:02 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Done, je moet even opnieuw de prefdinges doorlopen op https://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/ :)

[ Voor 90% gewijzigd door moto-moi op 26-09-2006 20:51 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.