Toon posts:

[XP 64] Windows mediaplayer foutmelding *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen films meer bekijken die via wmv of wma worden aangeboden op website's De error die ik krijg geeft aan dat hij geen verbinding heeft met internet. Firewall nagekeken en kan niets zien wat niet goed staat. Hij heeft gewoon toestemming om te connecten.

het rare is dat hij wel aangeeft van Ready maar de film niet afspeelt .

• Dre4life
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-05-2024
Mischien handig als je aangeeft welk OS en welke versie van windows media player.

Verwijderd

Topicstarter
x64 ( windhoos dus ) en wmp 9 10 werkt niet op x64

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:38:
x64 ( windhoos dus ) en wmp 9 10 werkt niet op x64
Ten eerste: het heet Windows. Noem het dan ook gewoon zo ipv. kinderachtig anderen na te blaten.
Ten tweede: Windows is niet het enige OS dat iets met 64bit doet hoor ;)
Ten derde: x64 is geen OS. XP? Vista? Server 2003? Iets anders?

Welke browser gebruik je? En wat als je Firefox gebruikt, evt. met MediaPlayerConnectivity extension? En idem: wat als je het rechtstreeks opent in je mediaplayer? De situatie is me niet helemaal duidelijk namelijk.

Edit: lees Windows Clients - Policy trouwens even door ajb :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2006 14:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
oke het is dus windows xp professional x64, browsers i.e en FF en in alle twee willen de filmpjes niet werken.

Rechtstreeks openen in wmp het zelfde probleem. Hij laad wel iets, want hij geeft aan ready maar laat niets zien. Dan even rechtermuisknop er op klikken om de errors te lezen en daar geeft hij dan aan dat de file mogelijk op internet staat en er geen verbinding is met internet.

Verwijderd

Topicstarter
de exacte error is :

Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the internet. If the file is located a removable storerage card, insert the storage card.

Nou ik heb toch echt een 100% verbinding met het internet en die filmpjes staan ook niet op een storerage card oid.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die een oplossing weet ?
Pagina: 1