Naam wijziging

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
Ik zou wel graag mijn nickname voor GOT en T-net willen veranderen is dit mogelijk?
Aangezien ze binnenkort samengevoegd gaan worden, zou ik dan 1 van de 2 kunnen wijzigen. en dan de voorkeur naar de nieuwe nick aanvinken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Frontpage Algemeen FAQ + Schop een Modje richtlijnen = ja :P
Maar het zou helpen als je er dan even duidelijk bij zegt welke je nu waar wilt hebben aangezien "de nieuwe" niet zo duidelijk is ;)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2006 13:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de username van jouw account op de frontpage veranderd. Mocht je nog de username van je forumaccount willen veranderen, dan moet je daarvoor in Schop een Modje zijn, waar * F_J_K ook al naar verwees. De merge laat namelijk nog eventjes op zich wachten, dus als je echt geen geduld hebt dan kan je beide accounts voorzien van een nieuwe naam.
Username (WSaeNoTSoCK) wordt gewijzigd in Bulls... Done!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
ok bedankt, ik had net hier in FPA een nieuw topic aangemaakt, om het volgens de regels te doen.
Maar dat is niet meer nodig zie ik :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Slotje wegens opruimen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.