[Vista] Downloads komen niet binnen

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Mensen,

Ik draai nu Vista RC1 Build 5728
Wanneer ik iets download, bijvoorbeeld Winrar, of forceware drivers, dan komen deze downloads niet binnen lijkt het..
Als ik ze opsla op de computer zijn ze nergens terug te vinden, ok niet met de search. Wanneer ik ze direct wil uitvoeren gebeurt er niets. Het bestand wordt wel gedownload, maar verder verdwijnt het gewoon.
Dit probleem had ik ook al met Beta 2. Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen?

Wanneer ik iets download met bijvoorbeeld FlashFXP dan krijg ik het wel gewoon binnen. Dit probleem is begonnen na een dag ongeveer.. De nforce drivers en wat andere programma's heb ik wel gewoon kunnen downloaden. Ik heb verder niets bijzonders gedaan naar mijn weten.

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 26-09-2006 11:04 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waar download je dan mee want daar zeg je helemaal niets over :+

En open deur: stel even in dat je zelf bepaalt waar het wordt opgeslagen. Hoef je niet te zoeken.
De nforce drivers
Je hebt toch niet de Nvidia firewall geinstalleerd? Zo ja: uninstall. (Zie de ervaringen daarmee op het forum).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Met IE download ik.. en ik heb niet de Nvidia Firewall geinstalleerd.. :P
En ik snap heus wel dat ik zelf kan zeggen waar ik het opsla.. ik ben geen complete noob.. alsjeblieft zeg..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je misschien een over actieve virusscanner aan staan?

dit is toch geen domme vraag? :P

edit:
ik ken vista niet goed, maar lijkt toch op wat jij hebt.
http://forums.wugnet.com/vista/default-ftopict13301.html

[ Voor 37% gewijzigd door Tukk op 26-09-2006 11:39 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Geen virusscanner aanstaan.. en de mogelijkheden die in die link worden gegeven werken helaas ook niet..
Was ook lekker logisch geweest als je download in deze map terecht zou komen..

C:\Users\YourUserNameHere\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet
> Files\Virtualized\C\Users\YourUserNameHere\Downloads\

Maar helaas mijn downloads worden niet "sandboxed"
Nouja.. misschien ook wel, maar dan niet op die locatie..
Heb ook al de PC doorgestruind met alle hidden en beveiligde bestanden zichtbaar.. maar helaas..

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 26-09-2006 12:01 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Nou.. heb inmiddels Firefox geinstalleerd, en daarmee kan ik wel downloaden.. Het probleem ligt dus niet bij mij..
als iemand nog enig idee heeft? graag..

Pagina: 1