Ik heb de Siemens AF51 (T-Mobile Prepaid) van mijn vrouw overgenomen.
Eerste probleem is dat ik elke keer bij het opstarten een foutmelding krijg: Schrijffout SIM! Maar ik heb al gelezen hier op het forum dat dat kan gebeuren bij T-Mobile (m'n vrouw had een voormalig Ben-SIMkaartje).
Maar wat vervelender is, is dat bij mij de telefoon regelmatig spontaan uitgaat (1 keer per dag of om de dag)! Zomaar! En ja, hij is voldoende opgeladen...
Mijn vrouw had dat nooit! Ik vraag me dus af of zoiets kan komen door een andere simkaart... Lijkt me vreemd, maar ja, ik weet niet wat het anders kan zijn... Iemand enig idee...? Een bepaalde instelling misschien...? Het gebeurt overigens als ik 'm in m'n broekzak heb maar ook als 'ie 's nachts op m'n nachtkastje ligt. Dus heet ligt niet aan wel of niet bewegen of zo.
Eerste probleem is dat ik elke keer bij het opstarten een foutmelding krijg: Schrijffout SIM! Maar ik heb al gelezen hier op het forum dat dat kan gebeuren bij T-Mobile (m'n vrouw had een voormalig Ben-SIMkaartje).
Maar wat vervelender is, is dat bij mij de telefoon regelmatig spontaan uitgaat (1 keer per dag of om de dag)! Zomaar! En ja, hij is voldoende opgeladen...