Sinds enige tijd heb ik problemen met de computer die hier als server gebruikt wordt. Na ongeveer een halve dag gedraaid te hebben loopt deze vast om nooit meer aan de gang te gaan. Het enige wat helpt is enkele uren de stekker uit het stopcontact te halen. het lijkt wel of er een soort geheugen inzit wat gereset moet worden ofzo...
Als de computer vastloopt dan draait er geen enkele fan meer. de ledjes op het toetsenbord blijven branden. reset- en powerknop doen niets. ook als de stekker eruit gehaald wordt en er gelijk weer ingedaan wordt dan reageert de pc nergens op, hooguit draaien de fans een half rondje...
Specs:
Intel s478 mobo P4 2,6Ghz
512 mb pc3200
1x 300 Gb Sata Maxtor dmax10
2x 300 Gb IDE Maxtor dmax 10
1x 300 Gb IDE WD
Xentor maxi gamer 32 (tnt2 ultra)
Iemand een idee wat dit kan zijn? Lijkt me niet echt een softwareprobleem en aangezien het nogal veel werk is om de hele server opnieuw te installeren gaat daar niet de voorkeur naar uit....
Misschien iets met mobo of voeding??
Als de computer vastloopt dan draait er geen enkele fan meer. de ledjes op het toetsenbord blijven branden. reset- en powerknop doen niets. ook als de stekker eruit gehaald wordt en er gelijk weer ingedaan wordt dan reageert de pc nergens op, hooguit draaien de fans een half rondje...
Specs:
Intel s478 mobo P4 2,6Ghz
512 mb pc3200
1x 300 Gb Sata Maxtor dmax10
2x 300 Gb IDE Maxtor dmax 10
1x 300 Gb IDE WD
Xentor maxi gamer 32 (tnt2 ultra)
Iemand een idee wat dit kan zijn? Lijkt me niet echt een softwareprobleem en aangezien het nogal veel werk is om de hele server opnieuw te installeren gaat daar niet de voorkeur naar uit....
Misschien iets met mobo of voeding??