Toon posts:

touchpad uit

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik een setting veranderen in Windows om mijn touchpad van mijn laptop HP Pavillion uit te zetten.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Misschien wel helemaal niet?
Bij mijn Toshiba is het voldoende om een muis aan te sluiten. Het ingebouwde muisgevalletje gaat dan uit.
Ook via de Bios kan zoiets vaak uit gezet worden.
En van HP laptops weet ik dat ze nogal eens een knop hebben om de touchpad uit te doen.
Uiteraard kan je het ding ook nog Disabled zetten in apparaatbeheer.

Maargoed, allemaal opties, geen specifieke oplossing, aangezien je veel te weinig informatie geeft.
Wat voor Pavillion laptop is het? (typenummertjes enzo), welke windows draai je? (er zijn er namelijk nogal veel), heb je de touchpad drivers wel geinstalleerd? handleiding bekeken?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Meestal als je de volledige touchpad software installeert, kun je de touchpad ook uitzetten. Beetje dubbelop (installeren om uit te zetten), maar het werkt wel :)

==
hoi

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:58

DataGhost

iPL dev

Heb je je laptop netjes in de winkel gekocht of heb je hem illegaal gedownload? Oftewel: zit er een handleiding bij je laptop? Meestal wel namelijk, daarin kan je precies vinden hoe je zo'n touchpad nou kan uitschakelen, of in elk geval hoe je bij de verantwoordelijke software kan komen. Tip: kijk ook eens bij de muisinstellingen in windows, ik krijg niet direct het gevoel dat je die al gevonden hebt namelijk.

edit: ja nu weet ik het zeker. Als ik 5 minuten spendeer aan het zoeken op de site van HP, dat is
http://www.hp.com
-> Support & troubleshooting
-> Modelnummer invullen (in dit geval Pavilion dv5000z, een van de modellen die ik bij hun producten zag staan)
-> Model uitkiezen
-> Manuals

Als Manuals er niet staat, kan je met het 2-regelige zoekvak bovenaan zoeken naar 'manual' met het productnummer van je laptop, ik kreeg toen deze handleiding te zien, waar nota bene op de derde pagina (na de inhoudsopgave) wordt gewezen op de plek waar je touchpadinstellingen aan kan passen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat niet in jouw handleiding staat.

[ Voor 46% gewijzigd door DataGhost op 26-09-2006 07:53 ]

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
heeft je laptop geen Fn + Fx knopje
ik kan bij mijn acer op Fn + F7 drukken en dan gaat ie aan of uit...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Mijn laptop heeft een toetscombinatie (je weet wel, de Fn knop) om het touchpad uit te schakelen. Deze werkt alleen als de software geinstalleerd is, maar dan krijg ik er ook een systray icoon bij waar ik hetzelfde en meer kan doen. Dus zoals al aangegeven is: installeer gewoon de software of lees tenminste de handleiding. Geen handleiding? Er staan vast pdfjes op internet. Google is je vriend.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DataGhost schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 07:39:
Heb je je laptop netjes in de winkel gekocht of heb je hem illegaal gedownload?
Waar kan ik laptops illegaal downloaden? Dat wil ik wel :Y)

==
hoi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

DataGhost schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 07:39:
Heb je je laptop netjes in de winkel gekocht of heb je hem illegaal gedownload?
:D

Maar goed, de boodschap is duidelijk geloof ik: kijk even in de meegeleverde boekjes hoe het is uit te schakelen. Als je die niet meer hebt: zoek op de site van de makers naar boekjes. Zoals je merkt kunnen wij hier niet specifieker helpen omdat je amper informatie geeft.

Overigens, het openen van een topic met welgeteld 1 zin is eigenlijk nooit de bedoeling op GoT. Lees aub Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor een eventuele volgende vraag. En overigens enige relevante andersgekleurde "sticky"topics bovenaan het subforum waar je post. Daar staat al veel informatie die je goed op weg kunnen helpen naar het antwoord en/of het openen van een topic zodanig dat wij goed kunnen (en willen) meedenken :)

Maar dit topic gaat op slot. Probeer even zelf tot een oplossing te komen en pas als je er niet uit komt, open ene topic met wat meer eigen inbreng en meer info :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.