Toon posts:

poort mappen wanadoo livebox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

ik probeer een poort te openen voor Azureus, en heb de wanadoo livebox, sagem fast-3202 en heb de instructies op deze site gevolgd.

http://www.portforward.co...box-Fast-3202/Azureus.htm

zonder resultaat..azureus download nog steeds te langzaam en geeft een conflict aan.

mijn instellingen zien er zo uit in het wanadoo configuratie scherm.
weet iemand wat er fout zit?

azur1 Ja TCP 50000 50000 213.17.5.214 mer0

groet, Niels

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit heb ik in me livebox staan :

Torrents Ja TCP 65534 65534 192.168.1.12 mer0
Torrent UDP Ja UDP 65534 65534 192.168.1.12 mer0

Ik heb TCP en UDP openstaan. Gebruik de standaard poort maar dat zou met elke poort moeten werken en werkt hier verder prima. Probeer dus ook eens even de UDP aan te zetten. En heeft de netwerk kaart van de pc waar je op wil downloaden echt 213.17.5.214 als ip? Vind het namelijk nog al een raar ip om aan een intern netwerk toetekennen.

PS: Groet en naam doen we hier verder niet op GoT we zijn allemaaaal vriendjes :D

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 26-09-2006 00:50 ]

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-02 08:05
Dit topic gaat over orange abo's en de livebox, in de OP staat ook hoe je jou probleem kunt oplossen.

[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XII)

prutsert

Verwijderd

Topicstarter
ok, en bedank tot zover..ik heb mijn eigen ip adres ingevuld..is dat goed?! gewoon op watismijip.nl gezocht zeg maar..

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nee je moet even naar uitvoeren (run) dan invullen CMD dan vul je in IP config en dan even kijken wat voor ip je netwerk kaart heeft dat is het adress wat je in moet vullen. Maar goed het topic waar WaaZaa al aangaf gaat verder over Orange daar kunnen ze je ook verder helpen.

Verwijderd

Topicstarter
ok. das gedaan...en bij de NAT/firewall test in azureus geeft ie nu aan dat alles ok is..
Wat voor snelheden haal jij bij Azureus? ik zit rond de 90kb /s , niet echt snel dus.

onder in beeld in Azureus bij DHT-ge firealled , staat nog wel dat er een probleem is..geel gekleurd icoontje..is dat normaal.
de torrent zelf licht wel groen op, dus alles zou dan toch goed moeten zijn??
Pagina: 1