Toon posts:

DVD brander geinstalleerd, geen beeld na branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik bij mijn oom een nieuwe DVD brander geinstalleerd. Het was een nec ND-3540A geloof ik.

Het probleem is nu: toen mijn Oom een dvd'tje gebrand had om te testen bleek dat deze dvd alleen geluid gaf tijdens het afspelen op zijn normale tv-dvd speler, ook op zijn pc-dvd speler was dit het geval. Nog maar een dvd'tje gebrand .... wat bleek? Alweer geen beeld bij het afspelen.

Ik weet zeker dat ik hem correct heb aangesloten. Wat kan het probleem zijn??? Iemand anders bekend met dit probleem?

Danku _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 22:37 ]

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
@ titel moet je even het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif indrukken;)

Heb je beide keren hetzelfde gebrand? aangezien je image ook brak kan zijn... Want volgens mij maakt een brander geen onderscheid tussen beeld en geluid.

Welk programma gebruik je?

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen image gebruikt. De DVD's zijn gewoon gekopieerd van een originele DVD. Heb ze gebrand met nero 6 ultra edition ...

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
dan ligt het er waarschijnlijk aan dat de dvd die je wil branden groter is dan de dvd aankan en daarom dus alleen het geluidsspoor pakt...

Probeer hem eens met dvdshrink te verkleinen en dan te branden?

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:02
- Origineel afspelen doet het wel gewoon?
- Kopieer beveiliging van de DVD?
- Originele DVD in ander film formaat dan de spelers van je oom aankunnen (DIVX misschien)?

"That was left handed..." - JJH