Toon posts:

VNCultra SC (single-click

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik was opzoek naar een progje waarmee ik de pc van een klant kan overnemen onder zijn toestemming,
nu had ik VNCultra SC gevonden...

Ik heb hem gedownload, maar, ik krijg hem wel aan de praat binnen mijn netwerk,
als iemand anders mijn file'tje start krijg ik niks te zien,
poort staat open..

Dit is mijn scriptje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
[TITLE]
           Computerhelpdesk van Tobias

[HOST]
Dubbel Klik om verbinding te maken
-connect **.***.***.**:5500 -noregistry          (ik heb nu ff t ip veranderd,hij klopt wel)

[TEXTTOP]
Alleen op Afspraak
[TEXTMIDDLE]
Mail eerst naar tobias.d@gmail.com
[TEXTBOTTOM]
of Skype naar dr.driesprong
[TEXTRBOTTOM]

[TEXTRMIDDLE]
broek**** 9
[TEXTRTOP]
De ***gen
[TEXTBUTTON]
meer informatie

[WEBPAGE]
www.google.nl
[TEXTCLOSEBUTTON]
Afsluiten

[BALLOON1TITLE]
Verbinding maken ...

[BALLOON1A]
5 min Geduld voor proberen verbinging op te zetten

[BALLOON1B]
Als het niet lukt, stopt dit programma vanzelf in 5 min.
[BALLOON1C]
tot de volgenge aanvraag

[BALLOON2TITLE]
verbinding is gemaakt.

[BALLOON2A]
Waarscuwing, je bureaublad is zichtbaar voor overname

[BALLOON2B]
Je kan de verbinding elk moment verbreken

[BALLOON2C]
door op de afsluiten knop te drukken

[WEBPAGE]
http://

HELP MIJ.. wat is mijn fout!

[ Voor 0% gewijzigd door Spider.007 op 26-09-2006 13:12 . Reden: code tags toegevoegd ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom pak je niet gewoon een alternatief als UltraVNC? Met deze informatie kunnen we hier niet veel mee namelijk? :) Ligt het trouwens niet gewoon aan het feit dat je het interne IP gebruikt van buiten?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:07

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Indien je van buiten een klantpc over wilt nemen, dan kun je het beste een terminal server bij de klant inrichten, waarna je met bijv vnc naar de klantpc doorspringt.

Hier kon uw advertentie staan

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
- Het doet een remote connectie.....heb je je router ingesteld dat ie verbindingen op poort 5500 naar jou pc doorstuurt?
- Heb je het IP adres ingesteld dat het JOUW externe adres is?

Tsja..verder..geen idee eigenlijk....

@spider.007: VNC Ultra SC doet reverse connecties. UltraVNC niet. Is makkelijker voor klanten die geen idee hebben wat een computer is.
Nitroglycerine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:17:
Indien je van buiten een klantpc over wilt nemen, dan kun je het beste een terminal server bij de klant inrichten, waarna je met bijv vnc naar de klantpc doorspringt.
wtf? bij iedere klant een terminal server neerzetten? is dat niet een beetje duur als je een klein bedrijfje bent dat helpt bij computerproblemen? Tevens werkt dit ook echt absoluut niet als het een groter bedrijf is met een beheerder die problemen heeft met niet-door-hem-beheerde machines in z'n netwerk (praktisch 99.9999999% van de beheerders dus).

[ Voor 47% gewijzigd door sariel op 26-09-2006 13:22 ]

Copy.com

Verwijderd

port forwarding in je router wel aangezet? firewall van klant?

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:07

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

sariel schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:19:

wtf? bij iedere klant een terminal server neerzetten? is dat niet een beetje duur als je een klein bedrijfje bent dat helpt bij computerproblemen? Tevens werkt dit ook echt absoluut niet als het een groter bedrijf is met een beheerder die problemen heeft met niet-door-hem-beheerde machines in z'n netwerk (praktisch 99.9999999% van de beheerders dus).
Ik ben in mijn antwoord er vanuit gegaan dat de klant (dus de eventuele beheersorganisatie) de TS toestaat om zijn netwerk binnen te komen. In de organisaties waarbij ik beheer heb uitgevoerd hadden we OF een aparte terminal server OF een domain server die we met terminal server konden bereiken. Terminal server is vanaf buiten veiliger dan VNC.

Indien de klant de topic starter NIET kent en hem ook geen toegang tot zijn pc geeft, dan moeten we hem dan ook niet helpen.

Hier kon uw advertentie staan

Pagina: 1