"gekraak" bij afspelen dvd in laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:16
ik heb dus een maand of 2 een laptop, een dell, maar ik kijk er soms dvd's op omdat mijn dvd speler kapot is en op moment geen geld voor over heb om een nieuwe te kopen.
maar van de 1 op andere dag hoor ik soort kraak in het geluid zitten als mensen in de film iets zeggen ofzo, toen dacht ik het zal aan mijn bokjes liggen van de laptop maar toen deed ik met oordopjes en toen was het ook.
en als ik normaal muziek luister die al op de laptop staat heb ik er geen last van.

weet iemand waar dit aan kan liggen?
ik dacht er zelf mischien aan omdat ik de try versie van power dvd gebruik, dat dit programma zo ingesteld is dat hij dit na een tijd gaat doen zodat je het programma gaat kopen ofzo??
of is dit niet mogelijk?

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:16
klote, ik zie dat ik hem in het verkeerde gedeelte heb gezet, Excuses!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
je geluidskaart gebruikt ook je p[rocessor dus kijk of die niet op 100% staat op die momenten en waarschijnlijk anders rond de 90% onder het dvd kijken

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dirk0s schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:28:
klote, ik zie dat ik hem in het verkeerde gedeelte heb gezet, Excuses!
Als je mij of mijn collega's iets te melden hebt, of dat nou problemen in je topic, hinderlijke dingen zijn, of dit soort ontdekkingen. Maak dan een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif Topic Report aan.
Dat wordt door ons vlug gespot, als we online zijn, en dan kunnen we er wat aan doen.

In dit geval de boel dichtgooien. ;)
Je vertelt overigens dat je "een laptop" hebt, "een dell" zelfs. Misschien is het handiger als je het type laptop duidelijk vermeldt, dan zijn systeemspecifieke zaken een stuk duidelijker.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 25-09-2006 22:00 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.