gforce 5350

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-04 20:15
hallo,

me laptop is nu in reparatie maar ik had een vraag over de videokaart nvidia geforve 5350 want ik kan geen spel spelen zoals btf vietnam of btf 2 zonder te laggen terwijl ik zeker weet dat me videokaart btf vietnam aan moet kunnen zonder lag.bij andere spellen zoals cod 2 draait die wel goed maar soms lagt me beeld ook erg.dit heb ik meestal ook bij wolfenstein enemy territory.weet iemand een oplossing?.Me beeld lagt heel erg bij btf vietnam en me ping is 30.

alvast bedankt

milad

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 07:37

Beugelfles

I love rusty spoons

Denk dat je eerst je TS aan moet passen voordat je fatsoenlijk reactie krijgt.

Volledige specs?
Temps, instellingen, voltages?
OS?
Welke games?
Zelf gezocht/zelf geprobeerd?

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• weebeast
grolschbeugel schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:20:
Denk dat je eerst je TS aan moet passen voordat je fatsoenlijk reactie krijgt.

Volledige specs?
Temps, instellingen, voltages?
OS?
Welke games?
Zelf gezocht/zelf geprobeerd?
het gaat om een medion 41300
temp is 50 graad
OS ?
welke games: btf vietnam,cod2,btf 2,wolfenstein enemy teritory
Zelf gezocht/zelf geprobeerd?als je bedoelt dat ik zelf de spellen heb geprobeerd dan is de antwoord ja

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

weebeast schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:24:
[...]

het gaat om een medion 41300
temp is 50 graad
OS ?
welke games: btf vietnam,cod2,btf 2,wolfenstein enemy teritory
Zelf gezocht/zelf geprobeerd?als je bedoelt dat ik zelf de spellen heb geprobeerd dan is de antwoord ja
LOL _O- Nee wat heb je geprobeerd om het probleem op te lossen.

Ik denk dat BF:V en COD2 niet echt goed kan spelen zijn nog al zwaar voor je systeem, maar wat oudere spellen zou wel moet lukken. Draai eens 3dmark en post je score.

[ Voor 16% gewijzigd door mad_max234 op 25-09-2006 19:30 ]

• weebeast
oh^^:P

probeerd nieuwe drivers te vinden en hele pc geformateerd.dan lag ik nog steeds bij btf vietnam en btf 2.na een tijdje ook bij et en cod 2:P

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
BFV en ET moet toch lukken met een 5300, maar BF2 en CoD2 zal moeilijk worden..

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

weebeast schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:30:
oh^^:P

probeerd nieuwe drivers te vinden en hele pc geformateerd.dan lag ik nog steeds bij btf vietnam en btf 2.na een tijdje ook bij et en cod 2:P
Het is een FX 5350 geen prestatie wonder ;) , met mijn oude Geforce FX 5600 kon ik ook niet bf:v spelen zonder zware lag. dus dat gaat denk ik niet lukken met jou kaart. BF 1942 lukt maar net met een 5600, mijn oude Geforce4 MX deed het nog beter.

En wat zijn je verder spec. van je systeem?

[ Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 25-09-2006 19:35 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Je hebt duidelijk nog zo goed als niets zelf geprobeert om je vraag/probleem zelf op te lossen. BF2 en CoD2 zijn grafisch zware spellen. Zelfs op Low Detail zal jou kaart het nog aardig zwaar hebben. Bovendien is de GeForce FX serie een erg zwak kwa DirectX9 performence, wat bijdraagt aan de slechte performence in de nieuwere games. Dat CoD2 wel goed draait met je kaart komt omdat deze waarschijnlijk terugvalt op een DirectX7 rendering (met dank aan The_Zeroorez), wat kort inhoudt dat de helft van de grafische toeters en bellen gewoon niet worden berekend. :P

Je had deze vraag met wat meer inzet en wat inlezen over de GeForce FX serie zelf kunnen beantwoorden. Ook reviews over deze kaart hadden je kunnen helpen.
Ik wil je vragen om even de Huisregels door te nemen. Daar kun je vinden wat we van jou (en de rest van GoT) verwachten :)
Ook zou het erg op prijs gestelt worden als je wat doet aan je Nederlands, je maakt erg korte en soms onduidelijke zinnen. Denk ook aan fatsoenlijke interpunctie, hoofdletters, spaties na komma's, punt aan het einde van de zin, en dergelijke.
Ook hoef je niet te groeten aan het begin en eind van je bericht. Wij Tweakers doen elkaar constant de groeten en dat er extra bij vermelden is niet nodig. :) Bewaar dat voor bijvoorbeeld je emails.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 25-09-2006 19:48 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.