Toon posts:

Muis/toetsenbord reageren niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond gebeurde echt iets raars:

de muis (met draad!) begon te haperen, en bleef de hele tijd hangen. Ik denk misschien helpt het als ik even opnieuw opstart. Toen bewoog de muis helemaal niet meer (rode ledje van de muis ging ook niet meer aan).

Dus ik nog een keer rebooten (mbv het toetsenbord). Toen ik weer bij het inlogscherm was, kwam ik erachter dat nu het toetsenbord ook niet meer werkte. Ik kan dus niet meer inloggen. :S

Ik heb al geprobeerd een andere muis aan te sluiten, maar die werkt ook niet (bij andere pc wel).

Ik ben echt ten einde raad, want ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en er ook nog nooit van gehoord. Wat kan er aan de hand zijn? :?

Ik heb al gezocht naar een soort gelijk probleem, maar niks gevonden. Ik hoop dat ik het in de goede sectie gepost heb, maar kan anders een mod het topic even verplaatsen? O-)

Alvast bedankt, Michail.

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Is het een USB of ps2 muis/toetsenbord?

...

Verwijderd

Topicstarter
De muis en toetsenbord hebben beide PS/2 aansluitingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 19:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Update:

ik had net een oude muis aangesloten (PS/2), en in de veilige modus opgestart. Toen deed de muis het. Toen ging ik rebooten en normaal opstarten, en zowel muis als toetsenbord deden het.

Toen wilde ik mijn eigen muis weer aansluiten en toen ging het weer mis. Ik kreeg bij het opstarten vage tekens te zien en daarna een compleet blauw scherm met alleen een cursor. :S

Ik weer rebooten, want hij deed verder niks en ik vond het er niet echt gezond uitzien.

En toen zag ik een hele hoop vage tekens ( *&#$&#@% zoiets ) door de normale rebootschermen heen. Het windows login scherm krijg ik helemaal niet meer te zien.. ;(

Wat nu? :?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Probeer de muis eens op een andere PC, of met een PS/2->USB converter.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...