Sinds kort heb ik phpmaker 4.1 gedownload om op een snelle manier een website te coderen met PHP en MySQL. Ik heb een account aangemaakt bij FreeHostia.com en heb vervolgens het verplichte phpmaker.php geüpload om contact te maken tussen de applicatie en de SQL server. Vervolgens heb ik de servernaam (mysql2.freehostia.com), mijn inlognaam, mijn wachtwoord en poortnummer (standaard = 3306) ingevuld.
In FireFox krijg ik na 10 seconden de melding op het desbetreffende phpfile te downloaden (??) en in IE6 krijg ik ook na enkele seconden een inactieve pagina.
Nu ben ik benieuwd of meer tweakers PHPMaker hebben gebruikt, en zoja, of jullie problemen hebben ondervonden met het contact leggen tussen de applicatie en de server.
In FireFox krijg ik na 10 seconden de melding op het desbetreffende phpfile te downloaden (??) en in IE6 krijg ik ook na enkele seconden een inactieve pagina.
Nu ben ik benieuwd of meer tweakers PHPMaker hebben gebruikt, en zoja, of jullie problemen hebben ondervonden met het contact leggen tussen de applicatie en de server.