Toon posts:

Ervaringen iPod Nano 2nd Generation

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Inmiddels is het al weer een tijdje geleden dat Apple haar hele iPod reeks heeft vernieuwd.
Mensen zoals ik, die een nieuwe iPod Nano hebben gekocht hebben wat tijd gehad om te wennen aan de nieuwe behuizing, de kwaliteit, de nieuwe functies, iTunes, en - voor de nieuwe iPod gebruikers - de besturing (Clickwheel + Menu's).

Zelf heb ik de 8GB Nano (die zwarte) gekocht zo gauw hij te bestellen was..
Daarvoor had ik een witte iPod Nano (1st Generation) met een geheugencapaciteit van 4GB.
Ik heb dus al wat ervaring met de Nano. En ik moet zeggen, hij is er alleen maar op vooruit gegaan.

Het belangrijkste, en ook gelijk de grootste vooruitgang is in mijn ogen de behuizing. Die is nu van geanodiseerd aluminium!
Daarnaast is ook de accuduur er flink op vooruit gegaan. Deze gaat bij normaal gebruik nu bijna 2 maal zo lang mee, en dat komt neer op een goede 20 uur!
Het scherm is 40% helderder waardoor foto's nóg mooier worden weergegeven op de Nano.
En natuurlijk het geheugen, een verdubbeling van het geheugen tegen de zelfde prijs als een 1st generation Nano.

Laat hier weten wat je tot nu toe vind van jouw nieuwe Nano 2nd Generation, en indien mogelijk kan je hem vergelijken met je 1st generation Nano of een andere iPod.

Have fun in dit draadje en geef een goed onderbouwd antwoord om irritatie bij anderen te voorkomen. :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.a-mac.nl/amac/images/stories/product_fotos/iPod/Nano/ipod_nano_falling_wide.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 17:08 ]

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 07:12

Beugelfles

I love rusty spoons

Is dit niet een beetje hetzelfde als?:
Apple iPod nano : the 2nd generation!

Edit:
Als dit topic toch gaat lopen dan zou ik graag wat pics willen zien van mensen die hun iPod vasthouden om de verhoudingen te zien.

Kan natuurlijk ff naar electronicazaak gaan maar dit is net zo makkelijk, en er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die hun iPod willen Showen

[ Voor 55% gewijzigd door Beugelfles op 25-09-2006 17:18 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt er inderdaad op, nu is het alleen meer de bedoeling dat er over dingen gesproken gaat worden als, tweaks voor de Nano. en niet over 'de eerste ervaring'. Ik mag toch hopen dat mensen - net als met de 1st generation - snel gaan kijken wat er nog meer mee kan, behalve dat waar die voor bedoeld is (ik doel op iPod Linux e.d.)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat komt in dat andere topic ook vanzelf wel ;)

Bovendien doet de text in de TS en de titel mij niet echt denken aan een tweaks-topic. Is het trouwens ook niet zo dat de TS eerst al wat voorbeelden geeft..?

Verwijderd

Topicstarter
KLopt, maar als je goed kijkt is die andere topic gesloten ;)

Verwijderd

Topicstarter
eehh.. ok lama :S

Verwijderd

Topicstarter
d'oohh :S

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
1. Dat topic is open.
2. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja right, stay of drugs ok? :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.