Heeft iemand enige ervaring met het aan de praat krijgen van instant messengers als Nimbuzz en of UltraIM? Ik gebruik Web'N'Walk van T-mobile, maar wanneer ik wil connecten bij een van de instant messengers geeft hij aan de er een verbindingsfout is, terwijl ik wel gewoon op internet kan...
Bij UltraIM krijg ik deze foutmelding: Unable to connect MSN server. Make sure you are using internet connection over GPRS instead of WAP or MMS. Connection ErrorCode=-200.
Bij Nimbuzz krijg ik deze foutmelding: Geen connectie! Er kon geen connectie gemaakt worden met onze server. Je kan hier info over krijgen op onze Help website of je kan opnieuw proberen connectie te maken. (Dit heb ik al meerdere keren gedaan, zonder resultaat )
Ook gebeurt dit me bij programmaatjes als eMSN en eBuddy. Any help?
ThnQ!
Bij UltraIM krijg ik deze foutmelding: Unable to connect MSN server. Make sure you are using internet connection over GPRS instead of WAP or MMS. Connection ErrorCode=-200.
Bij Nimbuzz krijg ik deze foutmelding: Geen connectie! Er kon geen connectie gemaakt worden met onze server. Je kan hier info over krijgen op onze Help website of je kan opnieuw proberen connectie te maken. (Dit heb ik al meerdere keren gedaan, zonder resultaat )
Ook gebeurt dit me bij programmaatjes als eMSN en eBuddy. Any help?
ThnQ!