Toon posts:

VGA driver voor ASUS M8300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft een asus M8300 laptopje weten te bemachtigen en bij het installeren van w2k heb ik de Video Controller driver nodig.

Helaas heeft mijn kennis de cd niet gekregen dus weet iemand waar ik dit drivertje vandaan kan halen?

Ik hoop dan iemand ons kan helpen aan de driver. (of de gehele cd die bij de laptop hoort.)

Alvast bedankt.

Groet,
Colin

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:07
je kunt de apparaten indentificeren met unknow device identifier, zo weet je precies wat er in je laptop zit

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik ben begonnen bij Asus zelf maar daar kon ik zo 123 niet de M8300 tevoorschijn toveren, dat ding lijkt de Online-Support niet te kennen.
Toen ben ik even Google opgedoken. Na een paar minuutjes wat losse eindjes aan elkaar geknoopt en volgens mij bevat die laptop de Silicon Motion Lynx3DM (SM721) chip.
Toen ben ik gaan kijken bij de fabrikant op de website en wel bij de Driver Download sectie: Silicon Motion - Drivers Downloads.
Als je daar vervolgens tussen de drivers op die chip klikt: "Lynx3DM/3DM+ (SM721/722) software update". Dan zul je zien dat je browser een download probeert te starten. Ik heb hem even getest, je moet even wachten maar uiteindelijk kon ik de download starten.

Probeer maar eens of die driver wil werken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 25-09-2006 22:31 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.