Ik ben bezig met een project om data om te zetten naar CSV zodat deze op internet geimporteerd kan worden. Het project wordt in Delphi gemaakt, maar ik heb in C wat structs die gebruikt (en dus omgezet moeten worden).
Dit is omgezet naar het volgende...
Ik kan echter de waarde van 'TheString' niet benaderen.
Verder heb ik meer structs met een 'if' er in verwerkt. Voorbeeld:
Volgens mij is dit niet te veranderen door een 'case of' situatie, omdat de record/struct een andere lengte heeft afhankelijk van ContractType.
Iemand die mij opweg kan helpen naar het omzetten van deze structs naar packed records?
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
| struct CString { unsigned int m_uiStringSize; if (m_uiStringSize > 0) { wchar_t *m_pString[m_uiStringSize + 1]; } }; |
Dit is omgezet naar het volgende...
Delphi:
1
2
3
4
5
| RString = packed record StringSize: integer; TheString: record end; {TheString: array[1..StringSize*2+2] of char} end; |
Ik kan echter de waarde van 'TheString' niet benaderen.
Verder heb ik meer structs met een 'if' er in verwerkt. Voorbeeld:
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| struct CContract { unsigned char ContractType; if (ContractType == 1) { CDatum ContractEinde; } if (ContractType == 2) { CString Naam; CDatum ContractEinde; } }; |
Volgens mij is dit niet te veranderen door een 'case of' situatie, omdat de record/struct een andere lengte heeft afhankelijk van ContractType.
Iemand die mij opweg kan helpen naar het omzetten van deze structs naar packed records?
"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002