Hey mensen,
Ik heb sinds kort een vaag probleem met mn pc.
Na het opstarten van windows (windows scherm) geeft mn beeldscherm opeens een melding dat ie in safe mode gaat. En dat terwijl ik zeker weet dat mn videokaart goed in mn moederbord zit, ik weet dat windows aan het opstarten is (maar geen beeld) en dat mn monitor goed op de videokaart aangesloten is.
Ik heb al geprobeerd een andere monitor er op aan te sluiten, maar ook daar gaat mn monitor opeens in safe mode. (stand-by)
De reden dat ik weet dat windows 'goed' opgestart is, komt doordat ik mn mappen via mn netwerk wel kan bereiken.
Weet iemand wat het probleen kan zijn?
Ik heb mn videokaart al schoongemaakt, maar dat hielp niet.
Ik heb de volgende gegevens:
Amd athlon 1800+
geforce 440 mx 64 mb
Zou het aan windows kunnen liggen?
Of is mn HD misschien kapot?
Ik heb sinds kort een vaag probleem met mn pc.
Na het opstarten van windows (windows scherm) geeft mn beeldscherm opeens een melding dat ie in safe mode gaat. En dat terwijl ik zeker weet dat mn videokaart goed in mn moederbord zit, ik weet dat windows aan het opstarten is (maar geen beeld) en dat mn monitor goed op de videokaart aangesloten is.
Ik heb al geprobeerd een andere monitor er op aan te sluiten, maar ook daar gaat mn monitor opeens in safe mode. (stand-by)
De reden dat ik weet dat windows 'goed' opgestart is, komt doordat ik mn mappen via mn netwerk wel kan bereiken.
Weet iemand wat het probleen kan zijn?
Ik heb mn videokaart al schoongemaakt, maar dat hielp niet.
Ik heb de volgende gegevens:
Amd athlon 1800+
geforce 440 mx 64 mb
Zou het aan windows kunnen liggen?
Of is mn HD misschien kapot?
[ Voor 7% gewijzigd door Steelo op 25-09-2006 16:03 ]
Ltrz,....