Geen beeld na het opstarten van windows

Pagina: 1
Acties:

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 13:12

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Topicstarter
Hey mensen,
Ik heb sinds kort een vaag probleem met mn pc.
Na het opstarten van windows (windows scherm) geeft mn beeldscherm opeens een melding dat ie in safe mode gaat. En dat terwijl ik zeker weet dat mn videokaart goed in mn moederbord zit, ik weet dat windows aan het opstarten is (maar geen beeld) en dat mn monitor goed op de videokaart aangesloten is.
Ik heb al geprobeerd een andere monitor er op aan te sluiten, maar ook daar gaat mn monitor opeens in safe mode. (stand-by)
De reden dat ik weet dat windows 'goed' opgestart is, komt doordat ik mn mappen via mn netwerk wel kan bereiken.

Weet iemand wat het probleen kan zijn?
Ik heb mn videokaart al schoongemaakt, maar dat hielp niet.

Ik heb de volgende gegevens:

Amd athlon 1800+
geforce 440 mx 64 mb

Zou het aan windows kunnen liggen?
Of is mn HD misschien kapot?

[ Voor 7% gewijzigd door Steelo op 25-09-2006 16:03 ]

Ltrz,....

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:07
Waarschijnlijk heb je een verkeerde resolutie ingesteld en kan je monitor dat niet aan. Voordat je naar windows gaat kun je even F8 drukken (net als wanneer je naar veilige modus wilt) en dan kiezen voor VGA-modus. En anders kun je proberen om in veilige modus de videokaart drivers te verwijderen en er opnieuw op te zetten.

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Ik zou eens kijken of Windows in veilige modus wél beeld wil geven. Het lijkt óf op een driver probleem óf een foute instelling óf een overleden videoplank (of heb je de verkeerde vga aansluiting te pakken?). Misschien wel handig als je aangeeft welke Windows versie je gebruikt? Ik kan dat niet afleiden uit je post... :X

P.S. Je hd zal waarschijnlijk niet direct kapot zijn, anders had je je netwerk shares ook niet kunnen benaderen..

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

Waarschijnlijk staat er ingesteld dat je tv als monitor gebruikt bij nvidia zorg dat dat kloon opnieuw opstarten veilige modus f8 hardware verwijderen en opnieuw opstarten

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Topicstarter
Ok, ik heb de vga modus geprobeerd en daarmee kom ik windows wel gewoon in.
In veilige modus kom ik er ook gewoon in.
Ik ga ff de drivers deleten en kijken of ie het daarna wel gewoon doet.
thnx alvast voor alle info!

Ltrz,....

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Topicstarter
Ik had mn driver gedeleted en nu doet ie het weer!

Thnx allemaal!

Ltrz,....

Pagina: 1