halo ik ben 13 en ben nu 1 klein jaar bezig met apple. Dit begon bij een performa 5200 en is nu een g3 blue & white ( ook heb ik nog een of andere power pc 2 performa 5200's en een performa 5400 als tv). Nu merk ik dat die g3 echt te sloom begind te worden ( er zit 640mb-ram in dat scheelt al een hoop). nu kan ik via marktplaats heel goedkoop een eMac 1,25ghz kopen omdat de verkoper denkt dat hij kapot is. maar volgens mij is het gewoon iets simpels als osx opnieuw instaleren of hd vervangen. (kom nu niet aan omdat ik 13 ben dat dat te moeilijk is want mijn bijbaan bestaat uit computers repareren en dingen solderen en weet ik het allemaal wel niet)
de prijs zijn we het al over eens dat wordt rond de 150 euro, en als het maken me niet lukt dan verkoop ik hem wel weer. maar wat ik me afvroeg is is dit niet te duur of??? anders kan ik hem vanavond ophalen bij die man.
ik heb het namelijk echt nodig voor mijn school enzo.
de prijs zijn we het al over eens dat wordt rond de 150 euro, en als het maken me niet lukt dan verkoop ik hem wel weer. maar wat ik me afvroeg is is dit niet te duur of??? anders kan ik hem vanavond ophalen bij die man.
ik heb het namelijk echt nodig voor mijn school enzo.
[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 25-09-2006 16:46 ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..