[Verzamel] Toevals treffers

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 14:31
Het idee achter dit topic is, dat je foto's plaatst waar iets op te zien is wat eigenlijk niet de bedoeling was. Dat je bijvoorbeeld een foto maakt in je tuin, maar dat er op het moment van nemen er toevalig een appel net van de boom viel, en dat op de foto te zien is. Het is altijd leuk om zulke "foute" foto's toch te kunnen laten zien.
_____________________________________________________________________________________

Ik heb helaas maar 1 foto die ik thuis vind horen in dit topic als voorbeeld
(wat mij dus ook aangezet heeft om een dergelijk topic te openen)

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/8442/spoorjw9.jpg

Deze foto maakte ik met een GSM vanuit een rijdende trein, ik wilde gewoon wat in de verte op de foto zetten. Maar op het moment dat ik klikte reden we net langs een spoorweg overgang, en dat kwam door de snelheid er redelijk vervormd op. (let op hij is niet ge-fotoshopped)
De kwaliteit is niet echt super maar dat komt omdat het met een GSM gemaakt is.

_____________________________________________________________________________________

Hebben julie ook van dit soort, of totaal andere foto's waar iets vreemds op te zien is.
Dan kun je ze hier plaatsen.

Vereisten voor het plaatsen:
  • Vermeld wat je daadwerkelijke bedoeling was te fotograferen.
  • Vermeld wat er op de foto is gekomen wat niet helemaal de bedoeling was.
  • Het mag niet ge-fotoshopped zijn.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Een topic in deze vorm en met zo'n start is niet de bedoeling van FGS: gezien we hier toch enige vorm van niveau en originaliteit nastreven ook ;)

Vandaar dat ik deze toch dicht doe :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.