Met mijn SPV c600 heb ik het probleem dat veel van de smsjes die ik verstuur en ontvang, te lang onderweg zijn of zelfs geheel niet aankomen. Dit terwijl ze wel degelijk verzonden zijn (volgens mijn gsm dan). Het is naar verschillende nummers van verschillende providers dus het probleem lijkt bij mij te liggen. Ontvangsbevestigingen heb ik aan staan, maar die komen wel eens niet of te laat, terwijl het smsje al is aangekomen. Als bv een vriend van mij mij smst, en ik krijg niks, dan ga ik even bellen (maakt niet uit waar naar toe) en dan na 30sec komt het betreffende smsje vaak wel binnen. Of dat ik een smsje verstuur en dan na 1 dag krijg ik een ontvangstbevestiging of na enkele dagen een bevestiging van niet-ontvangen. Af en toe komt ook een eerder verstuurd smsje nog een keer aan, terwijl ik een andere stuurde...
Software er vaak opnieuw opgezet, ook de update. Nieuwe simkaart van orange ontvangen. probleem nog niet opgelost. Ik stuur nu het toestel op, kijken wat ze er mee kunnen. Denk niet veel eigenlijk. Met c500 heb ik het ook wel eens gehad, maar niet zo vaak. Heb het nu bijna dagelijks.
Iemand ervaring en/of ideeën?
Software er vaak opnieuw opgezet, ook de update. Nieuwe simkaart van orange ontvangen. probleem nog niet opgelost. Ik stuur nu het toestel op, kijken wat ze er mee kunnen. Denk niet veel eigenlijk. Met c500 heb ik het ook wel eens gehad, maar niet zo vaak. Heb het nu bijna dagelijks.
Iemand ervaring en/of ideeën?