welke ...............????

Pagina: 1
Acties:

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 10:35
wat zou de beste/goeie prijs videokaart zijn voor mijn systeem -->signature
ik heb dus nu een voodoo3 3000, omdat ik die nog had liggen maar omdat ik gratis en niet te duur een andere mag uitkiezen

ik zat te denken aan een geforce 2, maar welke moet ik dan nemen...????

greetz
Da JuaN

Verwijderd

Ik heb zelf de Elsa Gladiac OEM, bevalt me perfect, loopt stabiel tot 250/390.

Greetz

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23
Als je gratis 1 uit mag kiezen neem dan gewoon de Ultra, dat is de snelste die er is. Als het niet mag doe je gewoon elke keer een stapje terug tot je 'm mee mag nemen.

Ultra --> Pro ---> GTS --> MX

Suc6!

• dajuan
in welke prijsklasse zitten die...???
en hoeveel mb zijn die kaartjes...???

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Ik zou gaan voor een GeForce 2 GTS, als dat tenminste onder 'niet al te duur' valt. Tegenwoordig kun je voor minder dan 500 piek al een PowerColor GeForce 2 GTS krijgen met TV-out. Ik heb er zelf eentje gehad (zonder TV-out), en die van mij was over te klokken tot 240/385. Ik had wel te maken met een eigenaardigheidje: Standaard liep mijn Powercolor GF2 GTS op 122/305 ipv 200/333, wat normaal is voor de GF2 GTS. Strange.......

Mag het niet zoveel kosten, dan is wellicht de Hercules 3D Prophet II MX retail een goeie keus. Zo'n beetje de snelste GF2MX kaart op de markt, met 5,5 ns geheugen en blauwe printplaat. Een echt tweakers-kaartje.

// edit //

Voor actuele (internet)prijzen: http://tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=4

// edit //

sigloos

• dajuan
welk merk is dan het beste....???
asus...??

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23
hercules zet goede prestaties neer, en gainward ook behoorlijke geloof ik. Maar over jet algemeen verschillen de kaartje niet zo heel veel omdat ze volgens nvidea reference design zijn gemaakt.

Kijk anders ff in de pricewatch.

link zal wel zoiets zijn:
www.tweakers.net/pricewatch

suc6

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Merk scheelt inderdaad niet zoveel. Je moet dus niet zozeer kijken naar het merk, maar eerder naar de extra's die je krijgt.

Zitten er games bij, zit er een TV-out op, hoe snel is het geheugen, waar hoor je veel positieve overklok-ervaringen over, wat is prijstechnisch aantrekkelijk?

Hercules en Gainward zijn errug snel (door sneller geheugen dan de concurrentie toe te passen) maar ook knap aan de prijs. Voor de beste prijs/prestatie kun je wellicht kiezen voor een wat onbekender merk (PowerColor, Daytona) en die flink opkietelen.

sigloos

Pagina: 1