Naieve reactie op +3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Zou iemand de volgende post wat omlaag willen modden?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1775342

Het is wel weer typisch dat goed beargumenteerde reacties van mensen uit de prakijk, voor en achter deze reactie op 1 blijven staan, terwijl deze reactie naar +3 gemod wordt.

Soms denk ik wel eens dat 90% van de modders op de frontpage uit pubers bestaat.

(zowiezo mag de hele thread wel even nagelopen worden, want er is weer flink anti-MS gemod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De hele draad nagelopen, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat de draad op normale/reguliere wijze al aardig is rechtgetrokken. Deze stond bv al op 1 en een hoop andere meuk ging ook al de goede richting in.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:24
De reactie is idd redelijk naief, maar dit is wel een frustratie die in veel organisaties leeft. Natuurlijk, het kan veel beter, en in een volwassen organisatie zijn goeie afspraken te maken over service windows, patch management etc. Wat mij betreft is dit een reactie die "mag" en die zijn nut kan hebben in de discussie over hoe je met dit soort zaken om kunt gaan.

Zo geredeneerd vind ik een score +1 prima, maar lager zou niet hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hem al van +2 naar +1 gemod door deze tread. Dus wel nuttig dat hij het meldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Grappig dat die thread 's avonds al aardig rechtgetrokken was, terwijl ie 's ochtends en halverwege de middag nog hardstikke scheef was.

Zouden ze serieusere mensen pas aan het eind van de dag (na werktijd?) modden?