Toon posts:

PowerBook Replacement Battery: wie heeft de 'manual' ? :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn oude accu meegenomen naar het werk; in de doos gestopt om terug te sturen maar ik ben de handleiding vergeten; die ligt nog thuis.

Kan iemand zeggen welk nummer je moet bellen en wat je moet zeggen? :)

Thanks!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

UPS Return Service? 0800 0991300 :)

Edit: Wat je moet zeggen? Tja, gewoon even vertellen dat het om de return service gaat ;) Ik heb even verteld dat het om die battery replacement van Apple ging, dat kenden ze wel daar. Ze willen weten welke UPS dienst het regelt (UPS Standard volgens mij, staat op je etiket boven de barcode), dan willen ze een adres weten, en dan ben je klaar :P

[ Voor 83% gewijzigd door R4NCOR op 25-09-2006 11:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks! Ja ik geloof dat je iets moest zeggen dat 't al betaald was enzo, hadden ze een of andere term voor... Ga ik ff bellen ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 11:56 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Return Service, ja. Bij mij vroegen ze meteen al "Gaat 't om een Dell-batterij, soms?" - "Nope, Apple." - "Ahh."

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Pick up and return
heet dat :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb 'em toevallig ook mee naar het werk (stage) genomen vandaag en vanochtend gebeld, rond een uurtje of 10... en hij is zojuist opgehaald :) Lekker snel, goeie service.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09
ik had om 3 uur gebeld en voor 5 uur dezelfde dag was ie al opgehaald. Waren ze maar zo snel met de nieuwe brengen. :) maar prima service, dat wel.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
nou, net weer even gebeld want ze zijn nog steeds niet geweest (ze zouden voor 6 uur komen). Staat in hun systeem dat het al is opgehaald; knappe jongens want het ligt hier toch echt nog op mijn bureau ;)

Nu komen ze morgen... had het beter kunnen laten zitten; dan had ik een extra accu gehad haha :D

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:48:
Nu komen ze morgen... had het beter kunnen laten zitten; dan had ik een extra accu gehad haha :D
Totdat die opgefikt was natuurlijk :D

No production networks were harmed during this posting

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:48:
nou, net weer even gebeld want ze zijn nog steeds niet geweest (ze zouden voor 6 uur komen). Staat in hun systeem dat het al is opgehaald; knappe jongens want het ligt hier toch echt nog op mijn bureau ;)

Dat UPS zichzelf wijs kan maken dat ze em al hebben opgehaald wil nog niet zeggen dat ze Apple er ook van kunnen overtuigen dat ze hem bij hun hebben afgeleverd :+

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:13:
[...]

Dat UPS zichzelf wijs kan maken dat ze em al hebben opgehaald wil nog niet zeggen dat ze Apple er ook van kunnen overtuigen dat ze hem bij hun hebben afgeleverd :+
Dat is waar; maar dan is het niet meer mijn probleem hehe ;) Maar ze hebben hem uiteindelijk dinsdag toch opgehaald; hij zei dat hij er dagelijks zo'n stuk of 12 op moest halen... leuke kostenpost voor Sony ;)
Pagina: 1