Toon posts:

Koeler voor mun TB 1,2 Gig.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mannuh!, Ik heb net dus deze 1,2 gekocht (draai nu met de 1 gig op een A-open ak33) maar heb nu geen koeler voor me 1,2 (stom, hoe ken ik um vergeten) maar welke koeler is nou een ECHTE aanrader voor deze proc? Ik heb op mijn duron600@750 een coolermaster en op me 1gig een Spire, weet niet precies welk type. Je hoort gewoon zoveel over koelers.. de een zegt dat de Orb'Z roelen.. de ander zegt coolermaster.. aaaaahhhh.... :7 Bij voorbaat dank 8-)

Verwijderd

Neem voor dat ding, zeker als je wilt oc-en een Chrome Orb (tot 1,3 Ghz) of een Superorb (tot 1,5 Ghz)

Verwijderd

Topicstarter
hehe dat is nou precies wat ik bedoel, ik lees net dat de chrome orb ONDER doet voor de Spire MA324-15 :?

Verwijderd

Nee, dat is absoluut niet waar. De spire koelt niet supergoed en niet alle tests zijn even betrouwbaar. het voordeel van een orb is dat ie er leuk uitziet en ook redelijk stil is. Wil je 20 piek besparen ga dan voor de chrome orb, het scheelt maar 3 graden. Wil je nog minder uitgeven ga dan voor de Spire.

Je kunt ook proberen in de search te zoeken wat mensen vinden over de koelers, er is genoeg te vinden. Ik zou toch echt voor een van beide orbs gaan. De spire koelt niet zo goed op hogere snelheden. Voior de duron is ie perfect en voor e TB iets minder.

Verwijderd

Topicstarter
Mja ok, daar heb je wel gelijk in, wat ik nu net ook weer lees, is iemand met dezelfde vraag als ik nu heb.. alleen zonder altwoord :) .. Is dus superorb niet ERRUG zwaar? Ik ga namelijk nogal vaak naar lasn party'z en lijkt me niet echt fijn als die (eventuele zware) super orb afbreekt of iets anders afbreekt :? en om nou elke keer me koeler eraf te halen als ik mun pc moet versjouwen zie ik nou ook weer niet zitten.. ? Any suggestions?

Verwijderd

Topicstarter
owja, en het is zeker niet om een paar 10-tjes te besparen.. al kost die koeler mee 100 pieken.. hij moet gewoon KOELEN ! .. hehehe

Verwijderd

kheb zelf een TB 1 gig op 1150/1200 lopen.. met een alpha 6035mfc...

loopt wel zeer goed eigenlijk..
gestressed op max 46 graden.

mzzlz
:0

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 12:28 schreef Cyberia het volgende:
kheb zelf een TB 1 gig op 1150/1200 lopen.. met een alpha 6035mfc...

loopt wel zeer goed eigenlijk..
gestressed op max 46 graden.

heb deze bij http://www.ned-cool.nl gehaald.
(oc shop had ze toen niet meer liggen)

mzzlz
;)
[edit]
damn verkeerde knoppie
[edit]

Verwijderd

ik zou als ik jou was geeen orb nemen stel je voor dat je core van je 1.2 afbreekt met zoeen ding zou als ik jouw was een fob 32 of 38 nemen

Verwijderd

Wil je een niet al te zware neem idd een Alpha of gewoon een Chrome Orb, want die is niet zwaar, zal alleen even moeten kijken of ie op je mobo kan. Vanwege de ruimte enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Yow thnx Cyberia... ik ga meteen ff kijken *D

Verwijderd

Topicstarter
:? to many choises :? make me gek *D

Verwijderd

Topicstarter
FOB 32 of 38 ?? dat merk ken ik heel niet.. of is fob geen merk maar een type aanduiding?

Verwijderd

Nee het is een goede koeler alleen dan het typenummer van het merk dat ik niet meer weet (global wintec ofsow :?)

Verwijderd

Topicstarter
ow ok.. thnx.. ik zoek wel ff dan..

Verwijderd

Topicstarter
mja... globalwin ist geloof ik :D

Verwijderd

Topicstarter
The preliminary testing gives the following results (at the same tasks, according to mainboard thermal sensor):

Athlon 1.2GHz (200MHz FSB) with Chrome Orb - 66 C (and system hangs sometimes)
Athlon 1.2GHz (200MHz FSB) with WBK38 - 54 C (and no problems)

dan moet ik zeggen dat ik 54 C nog aan de hoge kant vind maar ok.. nu de vraag waar de koeler in nederland te koop is :7

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de GolbalWin website zou dze toko official dealer zijn.... platbellen die
handel....

NARWAL COMPUTERS
Apollostraat 23
5047 TV TILBURG
Netherlands
Tel:31-13-5443123
Fax:31-13-5443019
E-Mail:info@narwal.nl

Die heb ik net ook even gebeld, misschien wel interessant voor een snelle uitleg. De fob38 heeft er een jonger broertje bij, de WBK38, Qwa prestaties istie niet veel beter maar zeker stiller. Kosten zijn FOB39 F69,- en de WBK word verwacht zo rond de F89,- Dus zijn mooie prijzen. Ik heb ze alle 2 besteld en laat nog wel weten wat mijn ervaring is met deze koelers. Degene die gereageert hebben.. nogmaal BEDANKT, en hoop dat jullie ook nog wat aan mijn info hebben gehad (voor zover het nieuw was voor jullie ;) MzzLLzZ

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Echt gewoon gaan voor de Spire MA324-15, MA324-20 of de nieuwste MA324-30...

Goed(koop), dr zal geen cooler zijn met een betere prijs/kwaliteit... Oh en wil je toch een Orb-a-like kijk dan eens naar de Spire 5D21B3

BTW die MA324-15 is niet voor niets goedgekeurd door AMD!

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Twee koelers besteld??? Je hebt iig een goede keuze gemaakt en idd mijn systeem hangt altijd na het opstarten, heel irri

Verwijderd

Topicstarter
erm.. someone is missing the piont, ik ga niet voor een orb lookalike, maar voor de globalwin WBK38 de opvolger van de fob38 en hij is niks zoveel duurder dan een orbje.

Verwijderd

Topicstarter
en om misverstanden voor te blijven :) ik heb 2 keer de WBK besteld ipv alle2.. en 1 voor me 1gig en de ander voor me 1,2..

owja:) krijg net een draai om me oor van me vriendin... de 1 gig is nu van haar.. hehehe GreetzZ
Pagina: 1