Toon posts:

Intergreren CMS systeem achter een bestaande website.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, een klein vraagje voor jullie misschien maar ik kom er effe niet uit.

De situatie: Ik heb een bestaande website, zo'n 2 jaar lang. Nu is het zo dat ik eigenlijk een CMS systeem erachter wil plaatsen, maar heb geen zin om heel de site opnieuw te maken.

Mijn vraag is dus: is het mogelijk dat ik een CMS systeem achter een bestaande (HTML) website plaats en zodoende via dat cms systeem de content kan wijzigen indien dit nodig is ?

Bij voorbaat dank!

tKrieK

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 16:08

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Nee, je zal de pagina's in moeten voeren in het CMS, al dan niet geautomatiseerd.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Dat lijkt me toch ook de bedoeling van het CMS? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Wil je misschien de frontend hetzelfde houden en dan gewoon alle teksten inladen in de database zodat het voor de buitenstaander niet lijkt alsof het er anders uit ziet?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-01 14:40

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Je zult gewoon je design om moeten zetten naar een template voor het cms systeem, en je site structuur (pagina's) plus content in je CMS moeten zetten. het ligt eraan hoe complex je site is, maar het is zeker wel (goed) te doen...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Probeer je het weer opnieuw?
Bestaande html site , CMS systeem erachter plaatsen

Dicht dus

Dit topic is gesloten.